Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Rúdrámjárás

2008.06.16. 12:25 | piroskaesfarkas | 22 komment

A drámai hatás elérése érdekében jó nagy méretben illesztem be a képet a dögről, ami valójában vacak kis fekete pötty volt a bőrömön, mégis kiborultam tőle rendesen.

Ma reggel nyűgösen sündörögtem be a fürdőszobába, ahol Farkas csupafehérhabosan arcszőrzeteltávolítást végzett, karjaimat hátulról ráfontam a derekára, összekulcsoltam az aligpocakjánál, államat belefúrtam az oldalába, s onnan figyeltem, ahogy mosolyogva végigszántja az ábrázatán a borotvát. "Mi van Kisvörös, rámkullancskodol?" -kérdezte vigyorogva, de aztán rájött, hogy a tegnapiak után nem ez volt a legmegfelelőbb kifejezés.

Péntek este rámtört a komisz, de olyan elsöprő, brutális módon, hogy bár el tudtam aludni, de éjfél körül nyöszörögve ébredtem, s görnyedve botorkáltam ki a fürdőszobába, s onnantól kezdve beindult az extrakomisz felvonás, az, amelyik típus évente egyszer-egyszer támad, de akkor teljesen letaglóz. Hol a wc kagyló mellé tolt széken jajgattam az elhatalmasodó hányingertől, hol a mosdó fölött könyökölve vártam az enyhülést. Sétálgattam a folyosón rőzseszedőpozícióban, kikúsztam a rómeósteraszra a legnagyobb viharban, hátha elviszi a szél a fájdalmat, de semmi sem használt. Farkas masszírozta a homlokomat, a tarkómat, a hajhagymáimat, pontokat a lábamon, a tenyerembe (amit interneten keresett ki). Időnként bőgtem, máskor meg jajgattam, sziszegtem, könyörögtem az égiekhez, s panaszkodtam, hogy eléééééééééég, szánjanak meg, mert nem bírom tovább, a legvégén meg szitkozódtam, s otromba kérdéseket intéztem a komiszhoz, hogy miért nem takarodik ki végre a fejemből????!!!!! Világos volt, s már-már elviselhetetlenné vált a hasgatás, amikor valahogy mégiscsak kidőltem, s hidegrázás közepette elaludtam egy pár órára. De ahogy felébredtem, az egész kezdődött előről, s tartott délelőtt is......Délután végre ismét elkornyadtam, s mikor este kinyitottam a szemem, mosolyogva konstatáltam azt az ismerős, jóleső ürességet, amit a kínzó fejfájás magaután hagy....

Másnap hajnalban megérkezett lajos, a szokásos alhasi görcsökkel megkeserítve bevonulását, s rámadva a hisztis és érzékeny kabátkát a mindenegyszar kiskalappal. Mivel öcskös szülinapját ültük Anyiéknál, ahol nagycsaládi pókerdélutánra készültünk, s mégsem akartam, hogy én legyek a partihányás, erőt vettem magamon, hogy jókedvűnek nézzek ki, amitől jókedvű leszek. Négy pasival játszottam, s mindet megvertem, kivéve Joepapát, akit szintén majdnem, de az túl szép lett volna.

Már olyan régen nyígtam, hogy időszerű is volt, hogy estére fájlaljam valamimet, úgyhogy levettem a nadrágomat, hogy megnézzem, mitől sajog úgy a már régen aligkiálló csípőcsontom környéke, s mit találtam ott? Egy nagy piros, kidudorodó foltot, közepében egy  kullanccsal!!!!!!!!!????? Így a focimeccs izgalmas végpercei helyett Farkas az alattomos dögöt műtötte az oldalamból, először a fürdőszoba szőnyegen, míg bele nem törött a feje (a soklábúé, nem a pasié), majd a kanapén, elemlámpával bevilágítva, tűvel kipiszkálósan. Mindezt végig bőgtem és műsoroztam, hogy tuti ez egy fertőző példány, aki most jól teleköpködte undorítóságokkal a véremet, s majdmostmileszvelem.

Reggelre sem lett jobb a helyzet, a kisvacak helyétől fáj az egész csípőm és felsőcombom, úgyhogy a kolléganőknek is bemutattam a vörös pacát az oldalamon, had sajnáljanak, az most rámfér, akik a látványtól megrémültek, s azonnal lementünk a gyógyszertárba, hogy megmutassuk ott is (heves tiltakozásomra megnyugtattak, ne aggódjak, nem lesz kellemetlen, tutira öregnéni lesz a patikus pult mögött).

Az átokfajzat megcsíphetett volna a felkaromon, vagy a lábfejemen, esetleg a térdemen, ahol nem okoz gondot mutogatni, de ez a gerinctelen hol kapott kedvet a vérszívásra? Az alsó bugyivonal fölött, tehát vagy felhúzom a szoknyámat, és a fehérneműm szélét felhajtom, vagy lehúzom a derekát, s felpödröm a bugyimat, hogy mindenképpen kellően kínos legyen a dolog prezentálása. A gyógyszertárban egyetlen öregnéni sem volt, csak két fiatal gyógyszerészfiú.

Javasolták, keressem fel a szakrendelést, de csak az oldalukat néztem meg (az ott olvasottak alapján a kolléganőm lemérte vonalzóval a vöröspacámat, és csak négy centis, a vészes öt helyett), aztán megzsaroltak, úgyhogy fel is hívtam őket. Most figyelni kell a foltomat, hogy nem lesz -e nagyobb, vagy fodrosszélű.

Kiskoromban rengeteget kirándultunk, s majd minden alkalommal tele voltunk kullanccsal, mint egy tűpárna, de sosem okozott gondot sem a kiszedése, sem a köpködése, s piros sem volt egyiknek a helye sem.

A kutyákba szokott lenni, még a kullancsriasztós cucc ellenére is összeszednek párat a séták során, de eddig minket nem támadott meg.

Undorító dög.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr43523525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meske 2008.06.16. 14:55:45

:(((((((((( semmi mástól nem félek annyira, mint a kullancstól! Kullancsfóbiám van, úgyhogy én most rettegve féltelek! És percenként mérd a vörös foltod méretét!!!!!!!!!!!! Puszi sok!!!!!!!!!!!!

anyámlánya · http://anyamlanya.blog.hu 2008.06.16. 15:16:35

pedig milyen szép színe van! :-)

kár, hogy a természete nincs összhangban vele!

Neked meg nem lesz semmi bajod! ez tuti!

cucka 2008.06.16. 15:20:29

Tényleg méricskéld az átmérőjét! Bár tényleg nem lesz semmi baj, de akkor is, haddaggódjunk, na! :)
És tényleg egy undorító dög... :(((

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.06.16. 15:23:58

Azon tűnödtem, hogy beoltassam-e Lucát kullancscsípés ellen? Nem kell ahhoz kirándulni járni a nagy rengetegbe, hogy rádtaláljanak ezek a dögök! Még az ovi udvarán is találtak!!! Említettem neki, erre keserves sírásba kezdett... Kérdeztem az asszisztensnőtől a doki várójában. Csak annyit mondott, hogy ugye tudom, hogy Lyme kór ellen nem véd az oltás? Nem t'om mi legyen! Hamarjában 2 szúrás az egész...csak a mellékhatások ne lennének!

Cserke · http://eteto.blog.hu 2008.06.16. 15:28:44

Pirosom, sajnálom. Úgy az egészet...
Remélem már jobb!

csetten 2008.06.16. 15:34:45

de most tényleg, minek kockáztatni, bemész az ügyeletre, fejestől kikapják, lekezelk. én még a kutyából is fenntartásokkal szedem ki, a kölykeimből pedig sk sose.

Piroska 2008.06.16. 15:37:53

Meske! Túúúdom! Veszek olyan kutyanyakbaakasztós kullancselűzőt, ami Neked is van!:-)

Anyámlánya! Nem tudom külön szemlélni a színét:-) De igazad van, őszi falelvelekre emlékeztet a képen.......Remélem is, csak mindig csinálom a feszültséget:-)

Cucka! Folyton zaklat a kolléganőm a másik szobából, nézi vonalzóval:-) De ha akarod, kicsit felturbózom a történetet, hogy izgibb legyen, kell az a pezsgés:-))))

Bogaram! Na, ebben nem tudok jó tanácsot adni....Peni barátnőm is kérdezgette, hogy melyik oltást adnám be a gyerekemnek, mert az egyik doki teljesen mást mond, mit a másik..Kinek higgyél? Hogyan hozz megalapozott döntést, a fórumok alapján, vagy a szomszédasszony sztorijára építve, vagy a blogokból kiollózva? Nagyon, de nagyon nehéz lehet......Minden tiszteletem az anyukáké!!!!
Szegény Lucát meg megértem, hogy elkeseredett!:-)
Lehet, érdemes lenne felhívnod a lyme központot, mi a véleményük, vagy megnézni az oldalukat.

Cserke! Köszönöm!!! Pont most írtam Neked titkosat, már régen esedékes volt....:-)

Piroska 2008.06.16. 15:40:17

Csetten! A kutyákból simán kikapkodjuk, megvan a saját technikánk:-)
Régen a szüleim is simán kikapkodták belőlünk, sosem volt gond. Erre ló fejjel meg bepánikolok egy ilyen kis dögtől.....
De tényleg rémisztő piros púpból állt ki, meg egyébként is totál ki voltam borulva, hisztisP hétvégém volt:-)

mimke · http://mimoza.freeblog.hu 2008.06.16. 16:13:08

Juj, nekem is van kullancsparám...Alig merek nyáron erdőbe járni:S

csetten 2008.06.16. 17:44:33

há a kutyából már én is kimerem operálni, de a kölykökből nem, mer mi van, ha mégis lesz valami gubanc? ilyenkor az ügyeleten félreteszik a zállatot, és megvizsgálják, és ha valamivel fertőzött, akkor visszahívnak, szemelőtt tartanak stb. régebb több volt a hó, kedvesebben sütött a nap, a fák az égig nőttek a kullancsok mert voltak olyan rendesek nem fertőzni. ma meg már a kullancsok se a régiek.

csetten 2008.06.16. 19:46:16

nem hagy nyugodni a dolog. lécci a kedvemér legközelebb ne maszekoljatok. én is parás vagyok ettől a kedves kis bogárkától. naón.

zsuzsó 2008.06.16. 21:42:59

mióta beoltattam magam, azóta tuti, hogy mindig belémmászik egy-egy.folytonos ellenőrzés, ennyi az egész.és időben leszedve nem kell semmilyen csipesz.amúgy meg már gyógyítható a lyme-kór is.pár hétig még látszik és viszketni fog, de aztán elmúlik.ne aggódj, minden rendben lesz.:o))

Meske 2008.06.17. 10:35:35

Sajnos a lyme kór nem gyógyítható, csak tünetmentessé tehető egy erős antibiotikum kúrával. :( én így tudom.

Meske 2008.06.17. 11:03:30

Kisfiam mi a helyzet? Csak hogy ne legyen 13. :) Bár nekem semmi bajom vele. :))

Piroska 2008.06.17. 11:19:29

Mimke! Lehet menni, csak kéne valami szórós vagy kenős elriasztó.....Szerintem én a levendulásban szedtem össze...

Csetten drága! Vettünk speckó kullancskiszedőt tegnap, remélem, nem kell bevetni, de ha mégis....akkor legyen. Édes vagy, hogy aggódsz! Megfogadjuk a tanácsodat, és ha még mi magunk ki is szedjük, elvisszük a dögöt bevizsgáltatni!

Zsuzsó, köszönöm! Ez elég sokáig ott szívózott az oldalfenekemen, úgyhogy nem akart kimászni.....Remélem, nem kaptam el semmiféle bacit, mert a nyár a babatervezésről szól:-)

Meske Kispofám! ahogy beértem, a kolléganők vonalzóval vártak, s lemérték a foltomat (tegnap be is jelölték tintával a méretét, ami mára elhalványult -hiába, néha fürdenem is kell), és mára már kisebb, és kevésbé is fáj. De azért elég csúnya. A kedvedért lefotóztam, majd megmutatom:-)
Ha jössze velem levendulázni, hoznod kell a riasztódat!

anyámlánya · http://anyamlanya.blog.hu 2008.06.17. 12:31:50

azannya! sorok közt a lényeg: projekt! :-)

hm! ez ám az örömhír!
hajrá, már ha illik ilyet ehhez a témához csatolni!

Meske 2008.06.17. 13:22:44

anyámlány a szemfüles! :)))))

Piroska 2008.06.17. 13:46:38

Mindig is leleményes volt!:-)
Na igen, megértünk a feladatra, ahogy idén piroslott a cseresznye:-) Nem siettük el, kellett hozzá a jóval harmincfölötti kor, a fészekrakás, és a több mint 15 év, amit együtt töltöttünk:-)
Persze, jólesik a hajrá:-) Köszönjük!

zsuzsó 2008.06.17. 18:53:24

a legfrissebb infóm, hogy gyógyítható.az erős antibiotikum igaz.pasi erdész-munkahelyi ártalom nála.

Piroska 2008.06.18. 10:57:59

Remélem, nem köpködött tele, bár még mindig piros az egész terület....

lius 2008.06.18. 14:31:01

ööö Piros ezzel nagyon ne tréfálj. kolléganőm ugyanilyen volt, ugyanezt játszotta el, és a végén többhónapos kezelésbe került, mire egészséges lett. a piros folt meg hol eltűnik, hol megjelenik, vándorló foltnak is hívják. menj el orvoshoz. légyszi.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.06.18. 15:11:44

Liuskám! Pont most beszéltem Encivel, aki jól leszúrt, hogy miért nem tettük el a tetemet egy erre alkalmas üvegbe (4000 Ft a gyógyszertárban, ha jól értettem, de lehet, hogy a bevizsgálás volt ennyi), mert a múltkor az egyik öcskös nyakában is találta egyet (az hatalmasra megduzzadt, de nem volt körülötte folt), és elvitték bevizsgáltatni, és utána kapták az értesítést, hogy 98%-os biztonsággal megállípították, hogy ártalmatlan.
De mi lehúztuk a wc-be....

Telefonáltam a lyme ambulanciának, ott azt mondták, ne kapjak frászt, csak nézzük az átmérőjét, meg a tüneteket, ha azok jelentkeznek, akkor szóljak....
süti beállítások módosítása