Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kéklilarózsaszíntündérkertes néni

2008.05.06. 08:00 | piroskaesfarkas | 15 komment

Az út mellett széles margarétasáv kanyarogna, a kert egyik szegletében csupa rózsaszínek, máshol meg tiszta sárga virágok pompáznának, amott meg mindenféle fehérek lépcsőzetes erlrendezésben, s megint másol romantikus összevisszaságban keverednének a színek. Ha a kertem hatalmas lenne.

Az én kertem senem nagy, és nem is éppen apró, de mivel nem tudtam egyetlen stílus mellett sem leragadni, s színekben sem köteleztem el magam, ráadásul majd minden növényt átölelnék és hazahúznám a kerítésen belülre, marad a vegyesgyüjtögetős változat. De azért nagyon kedvelem a színek, formák, típusok rajongóit, akik ezen keretek között tervezgetik, szépítgetik a birtokukat, s csak csodálom, hogy például ez a kéklilarózsaszíntündérkertes néni miként tud ellenállni a pirosrózsának, vagy az aranysárga kúpvirágnak:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr56456801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

merci · http://prante.wordpress.com 2008.05.06. 17:59:41

ez a kert gyönyörű!
egyébként meg egy cipőben járunk, nekem is csodás terveim vannak, de a végén mégis olyan kuszának (káosz?) látszik minden...

merci · http://prante.wordpress.com 2008.05.06. 18:03:30

kirakhatom a linkedet otthon?

Piroska 2008.05.06. 18:10:58

Merci, megtisztelnél vele!:-)
Meg ha én is a Tiédet a füzetembe itt, hm?:-)

Én inkább úgy mondanám, hogy van egy alap, de abba aztán belerántok mindent a világon, mert nem bírok lemondani a különféles színekről, az illatokról, a gömböcre nyírt buxusról, de a vadul burjánzó vadszőlőről sem, szóval nem tudom, hogy csinálja ez a néni is, hogy csupaegyszín a kertje, s nem ragad a kezéhez semmi más a kertészetekben:-)

Ingrid 2008.05.07. 08:44:16

Tudod jól, hogy éppen ebben utazom tervek szintjén...
Valóban nehéz és az én szememet is a szép, stílusos, összeválogatott kertek vonzzák.
De a Te kerted meggyőzött arról, hogy lehet ezt másképp is, lehet mindent mindennel, hiszen a természetben sincs megválogatva színskála szerint a rét. És milyen jól mutat a sok tarka virággal...

Piroska 2008.05.07. 09:37:29

Ingrid Drága! Igazán egy helyes vagy, hogy ezt mondod!:-)
De tényleg, kár lenne lemondani a sárga íriszről, meg a liláról, meg a kékről, meg a fehérről (kaptam csíkosat, köszönöm!!! ma reggel beugrottam az útbaesős kertészetbe-jó, egy kicsi kanyarral útbaesős- és volt!!!!!!!-Anyinak is vettem, és bekúszott még egy bájos, aprófehérvirágos klematisz), a piros pipacsról, a rózsaszín babarózsáról, meg annyi mindenről még!!!!
Nem egy tankönyvi stílust követsz, hanem a sajátodat:-)

Kryszti 2008.05.07. 09:46:52

Nagyon szép ez az egységesen kékes-lilás kert, de nekem egyben melankólikusnak is tűnik. Igaz én a piros-sárga-narancs szerelmese vagyok.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.05.07. 15:55:00

Kryszti! Igen, azt látom a füzetedben:-)) a sárgáspirosnarancs virágokat is begyűjtöm:-)

merci · http://prante.wordpress.com 2008.05.07. 17:27:13

esetleg clematis montana? évek óta vadászom rá, egy szép napon nekem is lesz ám olyanom :)

Merci · http://prante.wordpress.com 2008.05.07. 17:41:18

köszi és engedély megadva :)

Piroska 2008.05.13. 16:15:46

Merci! Megnézem a klematisz nevét Neked otthon, még nem ültettem el, lóg rajta a tájékoztatós nyekbavalója!
Én nem kerestem évek óta, és talán van is egy ilyenem tavalyról, csak nem virágzik (valahol írtam róla, csak nem emlékszem melyik bejegyzésnél), úgyhogy ha az, és szeretnéd, és van még belőle, akkor veszek egyet, ha meg nincs, szívesen Neked adom, mert
1. Neked nincs ilyened
2. Évek óta vaddászol rá
:-)

Merci · http://prante.wordpress.com 2008.05.13. 16:30:45

és 3. mert jó vagy, mint egy falat kenyér :)
köszi.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.05.13. 17:08:03

:-) Megyek haza (egyszervalamikorvégremár), megnézem, és ha az, megbeszéljük a továbbiakat!:-)
Ha meg nem az, akkor ezentúl ketten vadászunk:-D

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.05.13. 21:51:15

Merci! Sajnos nem montana.....A művészneve "early sensation", és holnap felteszek róla képet.
De a héten próbálok beugrani a kertészetbe, és megnézem Neked, hátha ott van ilyen. Most kezdték kirakni a klematiszokat...
Vadászok Neked, jó?

Merci · http://prante.wordpress.com 2008.05.14. 14:41:26

oké, köszi! de ha te vadászol nekem és együtt is vadászunk, akkor úgy van egyensúly, ha én is vadászok neked valamit, úgyhogy ki vele, mire vágysz már régóta! :)

Piroska 2008.05.14. 15:23:19

Az egyedüli örömszerzősmeglepivadászkodós küldetés is teljesen megfelel nekem ám!:-) Meg a tudat, hogy olyannak vadászok, aki szintén vadászna nekem, ha kérném:-)
De egyébként tegnap este óta montana klematiszra vágyom:-D Mióta kiderült, hogy nekem nincs is olyanom:-)))
Hétvége felé két helyen is megnézem!
süti beállítások módosítása