Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kertikiöltözős

2008.04.30. 07:00 | piroskaesfarkas | 6 komment

Lestrapált, buggyos lenvászongatya, terepzöld kapucnispóló, papucsba bújtatott csíkoszokni, fejtetőre gumizott fészekszerű hajszerkezet, hanyagul eldobált szerszámok, kiselejtezett gazgyűjtőzacskó. Ezzel a szereléssel biztosan nem kerülök címlapra.

Pedig legyenmindigjólöltözött, kövesse a kertiszerkódivatot! Kapható pöttyös kertiszerszámcipelőtáska, hozzáillő kesztyűvel és kannával, rózsás gumicsizma és klumpa szintén rózsás szerszámokkal meg köténnyel, meg még rengeteg helyesség, amivel üde színfoltként gazolhatunk a kertben görnyedve.

  

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr33442308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Merci · http://prante.wordpress.com 2008.04.30. 08:10:33

némi iróniát véltem felfedezni a szavad mögött, de az van, hogy nekem ezek tetszenek :) amúgy én is jobban hasonlítok arra, amit írtál, de nem bánnám, ha innen lenne a munkaruhám :)

Meske 2008.04.30. 09:01:17

Nekem KELLENEK ilyenek Pirosom!!!!!!! Nagyon csúnya zöld és kékcsíkos kesztűm van kertimunkához! és egyébként is!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.04.30. 21:12:07

Irónia, az van:-) De az is igaz, hogy nekem is tetszenek ám.......
Rendelhetünk közösen:-) Hm?

Merci · http://prante.wordpress.com 2008.04.30. 22:07:12

jaj, a gyerekeknek való holmik is nagyon tetszenek!
közösen? és rotációban viseljük őket? :)
jaj és kéne nekem egy nagy táska is! kikészülök a linkektől amiket beraksz. Azok a pergolák... meg a múltkor a hálószobák... ezt majd egyszer még visszakapod, van ám nekem is néhány ilyesmi a tarsolyomban :)

Ingrid 2008.05.01. 09:41:54

Nekem bizony kellenek ezek a csinos kesztyűk (sejtheted, hogy először erre cuppantam rá...), a gumicsizma sem semmi és a helyes kis locsolókannának is lenne helye a kertemben :)
Óóóó... és most én is a ronda zöld és kék csíkos kesztyűmet húzom magamra a zöld gumicsizmával....

Piroska 2008.05.01. 20:17:51

Lányok! Tényleg rendelhetünk, ha gondoljátok:-)
Nekem most fehér kesztyűm van, aminek gumi az alja és az ujjai vége, a teteje meg textil. Nagy praktikus, de rém randa..
süti beállítások módosítása