Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Gólyalájv

2008.04.25. 10:20 | piroskaesfarkas | 8 komment

Ha pár évvel ezelőtt felhívom Dagi mamámat, és elújságolom neki, hogy bekameráztak egy gólyafészket, s most már otthonról figyelheti a kisgólyák érkezését, biztosan legyint egyet, s kinevet, gondolván, csak ugratom, mert "Ki hallott már ilyet!!??".

Pedig ma már leselkedhetünk gólyafészkekre is.....Hogy a szépséges, kecses tollasok mit szólnának ehhez a tolakodáshoz, ha tudnák...?!

Naponta minimum háromszor kell megnézni, Meske utasítása szerint.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr89441389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cserke · http://eteto.blog.hu 2008.04.25. 11:01:22

De jó, még sosem láttam gólyafészket belülről. De msot majd belenézek mindig:)) Remélem nem lesz bajuk a sok nézéstől...
Kb. egy hete hazafelé az autópálya fölött keringett az első idei gólyám. Remélem, hazatalált.

Meske 2008.04.25. 11:42:16

Bezony! Vörösbegy jóvoltából bukkantam rá én is!!! :)) És mondhatom, függő lettem! :))))

cserke · http://eteto.blog.hu 2008.04.25. 16:07:49

Meske, ma már többször néztem őket, jó uton haladok én is:)))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.04.25. 16:16:05

Lányok! Én is haladok! Most éppen befúrta a fejét a tollai közé, úgy pihenget. Tüneményesek, lélekmegérintős nézni Őket! Hhhhhh.....
Vörösbegy! Köszi, hogy megtaláltad!!!!

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.04.25. 20:06:51

Mi is nézzük :))))))))
sőt, már megnézztük a tavalyi keltést is :)))
Picuranyunál találtam meg a linket, mert tavaly megvolt, de újratelepítés után elfelejtettem :)))
jó mozizást tovább :))) jobb mint a Győzike show :)))

csetten 2008.04.26. 07:05:24

Jaj függők lettünk:)!!! Azon megy a családi vita, hogy hány tojás van a fészekbe. Én hármat látok, ti? És mikorra kell kikeljenek a kicsik???? Jaaj, ezzel kezdt a napi sajtót a New York Times előtt, of course. Mi hír a gólyafészekben?

Piroska 2008.04.26. 09:13:02

Én is hármat látok. Pont most igazgatta meg a mama őket, aztán már vissza is huppant rájuk:-)

Piroska 2008.05.01. 20:12:07

Ott gubbaszt a fészekben, és esik a fejére az eső.....MIért nincs tető a gólyafészkeken???!!!
süti beállítások módosítása