Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Íztelenkedés

2008.03.26. 16:00 | piroskaesfarkas | 9 komment

Nem én erőszakosokodtam, Ő kérte, hogy mostantól inkább ne rendeljek neki heti házhozszállítósat a munkahelyére (amit azért tettem, mert így legalább nagyobb a valószínűsége annak, hogy eszik, ugyanis képes egész nap kihúzni egy falat nélkül, mondván, nem volt ideje rendelni, vagy leszaladni... aztán meg csodálkozik, hogy estére kopog a szeme és szétesik a búrája...), mert inkább betársul mellém a diétába, és azt eszi, amit éppen én, csak kissé felturbózva, mivel neki nem kell cérnulnia. A mázlista.

Tegnap kezdte. Összeforgattam főtt rizst egy csomag zöldséggel és fűszerekkel az öntöttvas serpenyőbe, amit felkínáltam neki, de heves fejrázás közepette hárította. Jól indul.

Ma reggel beledobtam forró vízbe pár kupac összegubancolódott zöld cipőfűzőt tésztát, amit később beleforgattam egy-egy kanál piros- és zöldpestóba, majd megszórtam rózsaborssal. Ebből csomagoltam mindkettőnknek ebédre, csak az Ő nagyobb adagjára még ráreszeltem sajtot is (amit én ma nem fogyaszthatok), az én dobozkám mellé viszont bekerült még egy csomag zöldsaláta.

Belátom, hogy nem lett egy ízvarázslat, sótlan is rendesen, de valószínűleg én már igencsak éhes vagyok, örülök, hogy valamit bekebelezhetek, mert salátával kiegészítve egészen tűrhető ebéd volt.

Úgy látszik, Ő másként vélekedik erről, amit levélben osztott meg velem az imént:

"Most eszem-hát minden elismerésem (íze nuku)!"

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr43397717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cserke · http://www.eteto.blog.hu 2008.03.27. 15:19:28

Pirosom, helyes vagy, hogy hiányoltál:))
Lelkiismeretesen végigolvastam a lemaradásom.
:)) és :((
Remélem, túl lesztek hamar a szomorús dolgokon, meg hogy hátha végre feladod ezt a cérnulóssanyargatást, mert nem is kell az Neked.

Piroska 2008.03.27. 19:04:47

Cserkókám! Hát persze hogy de! Hiányoztál mindenhonnan!!!!!!????
Köszönjük a bíztatást, mi is reménykedünk:-)
Cérnulás pedig bizony kell....most már meg pláne!
puszillak,Piroska

Ingrid 2008.03.27. 22:12:34

Jaj, de édesek vagytok :) Gondoskodsz Róla, ő pedig megdicsér, mitöbb: ELISMER! ;)
Én is jártam már így, igaz elismerést nem kaptam....

Piroska 2008.03.28. 09:02:55

Jaj, félreértés Ingrid!!!! Nem tálaltam jól a sztorit:-)Az utolsó mondata arra vonatkozott, hogy minden elismerése, hogy én ezt képes vagyok megenni!!!!!:-)))
Teljesen kiakadt, hogy az egyetlen dolog, aminek íze volt benne, az a sajt, de azt meg a tetejére szóratam, és beleborította a melegítés előtt egy tálba. Így a sajt odamicrózódott a tányér aljára....:-)

Ingrid 2008.03.28. 09:11:38

:))) drága a történet így is, mert legalább azért ismer el, mert megeszed ezt :)))
Én ekkor azt kapnám, hogy én elvetemült vagyok és nemnormális :)))
Remélem ma fincsibb ebédje van ;)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.03.28. 10:58:31

Cserkókám! Írok Neked, úgyis már aktuális, hogy holvoltáljólvagye miatt...:-)))
Puszillak

Pöttye 2008.03.28. 20:22:16

nekünk pedig néha milyen jó az a sótlan ízetlen valami...mert értékeljük...
De édes a párod, hogy ezt üzente...

Szorítok neked nagyon!!!!!
:))))
süti beállítások módosítása