Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Befújós

2008.02.25. 08:10 | piroskaesfarkas | 8 komment

Nem vagyok kibékülve a hónaljakkal. Ha valaminek van alja, akkor van teteje is, meg ugye közepe, vagyis léteznie kell hónnak is, ami meg magunk közt szólva elég fura. Aztán ott van a hónaljkutya kérdés, meg az izzadósmalac téma, mellvizsgálatihónnyomkorászás, mindegyik a hónhoz köthető kellemetlenség. Tehát joggal neheztelek az aljára is, meg úgy az egész hónra úgy ahogy van.

A naponta érkező sajtótermékekből kolléganőm rendszerint új oszlopot épít az asztalom sarkán, én pedig kötelességtudóan igyekszem belenézni mindegyikbe. Ma reggel az egyik csomagból egy lila flakon hullott ki, kékfehérjelzésű-azegészcsaládmosolyog cég terméke, melyet dezodornak néztem, s éppen a tenyerembe fogtam, mikor kintről ketten is a nevemet kiáltották, s mielőtt elindultam volna, kipróbálásképpen szórakozottan befújtam a pólóm alá, megcélozva vele egyenesen a hónomat. Imádom az illatbefúvókat, s most is vártam valami kellemes tisztaságillatot, de alig éreztem valamit.....Már ezek sem a régiek-gondoltam, egy vállrándítással nyomatékosítva.

"Mit kaptál már megint, mi az a kezedben?" -kíváncsiskodott a kolléganőm.

"Valami újdezodor, próbáld ki, semmi illata nincs!" -s azzal a kezébenyomtam a lila fújósflakont.

"De jó, ez az az új hajfényesítőslakk, amit már úgyis ki akartam próbálni!!!!" -kiáltott fel lelkesen, majd jókora felhőt fújt a sörényére.

Tíz percig mostam a hónomat a mosdóban......Beszappanoztam, öblítettem hideggel, meleggel, kaptam bébifenéktörlőt, de még mindig éééééééég!!!!!!!! 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr64353734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.02.25. 22:23:50

Annyira aranyos vagy :)))) Látlak magam előtt, ahogy mindezt végigművelted magaddal....

Piroska 2008.02.26. 10:18:54

Ne tudd meg, mit kell kiállnom azóta!!!??:-)))) olyan viccek röpködnek....Aljasok!:-)))

anyámlánya(lábasjószág) 2008.02.28. 20:47:29

:-))

többet nem tudok írni, mert rázkódnak a végtagjaim a röhögéstől!

bocs, Piros!
:-))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.02.29. 09:16:50

Anyámlánya!:-) Túúúúdom, röhejes. És ez is annyira én vagyok........:-)
Vagy amikor valamelyik nap levest akartam kiszedni egy mélytányérba, amit egy lapostányér alátétre akartam tenni, de helyette szövegelés közben elkalandoztam, magyaráztam valamit mint mindig, és a méretes merőkanállal belemertem a totállapos tálba a levest.......
Még jó, hogy nem vagyok orvos, és nem kell műtenem pl.:-)
Csodálkozunk, hogy félek vezetni is????? Ahhhhh.
:-)

anyámlánya 2008.02.29. 10:31:39

szerintem nagyon bájosak ezek a "flúgos" történések.
kihozzák az élet finom árnyalatait.

és olvasni meg egyenesen élvezet! :-)

Piroska 2008.02.29. 12:22:08

Legalább valami:-)))
puszillak!

Ingrid 2008.04.27. 11:31:50

Ma reggeli történetem :
Tengapra nyúlik vissza, amikor kedvenc drogériámban a kiedvenc mini-kiszerelések között kutattam az N-betűs dezodorom után, amit azért szeretek, mert a táskámban elfér és főleg nyáron nyújt nagy segítséget bárhol-bármikor :)
No, keresem, de nincs, helyette egy másik szintén N-betűs, csak más színben, kicsit nagyobb kiszerelésben....
Mondom, de jó, hát nem volt jó az a kicsi???? Úgy szerettem... megszagolgatom, diszkrét illat, sebaj, legalább nem lesz feltűnő, ha egy étterem mosdójában felfrissítem magam...
Itthon kitettem a konyhapultra, a bébiételek és egyéb finomságok köz, aztán valahogy itt felejtődött. Majd reggeli zuhany után kiszaladtam, gondoltam kipróbálom.
Megtörtént, érdekes érzés.
Hazaér B. a korareggeli csavargásból, felkapja: mi ez itt Heléna? Anyád már megint mit vett magának, minek neki ez?
Felvilágosítom. No és ekkor jön a vicces rész!
Kérdi: igen, és mi ez a 4-strong felirat????
Kikapom a kezéből, és ez a dimond-izé??? Minek csillogjon egy dezodor????
ÁÁÁÁáááááááá, és eszembe jutottál :)
Bocsi hogy hosszú lettem, de ezt meg kellett osztanom veled....

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.04.28. 09:19:11

Ingrid:-DDDD Pont ez az az Nbetűs, nálam is ezzel volt a gond, a lilással!!!!!!!!!!!!:-DDDDD
süti beállítások módosítása