Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kiadó

2008.01.31. 16:36 | piroskaesfarkas | 10 komment

A főváros zajától távol, aprócska dombtetőn található házikó kertjéban kiadó egy bájos, magasföldszinti cinkelak.

Természetes anyagok felhasználásával készült, újépítésű ingatlan, kilátással a közeli dombokra, mezőkre, tavacskára. A házikóhoz tartoznak különféle fonott etetők, kerti fürdőhely, kőitatók. Fiatal madárpár vagy egyedülálló madármamák részére kitünő lehetőség.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr71319725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cserke 2008.01.31. 22:30:49

Hűűű. Irígy. Én.
Nem lehetne, hogy a lak jöjjön a sok cinkéhez??:)
Micsoda csoda dolgokat tudsz összeszedni?!

Bejegyeztem egyet Neked.

Piroska 2008.02.01. 08:14:20

Cserkókám! Te, mint a madarak nagy barátja (is), mikor kell kitenni az odut a madárkáknak?
Megyek, nézem!:-)

Cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2008.02.01. 09:37:38

Már kirakhatjátok nyugodtan szerintem.
Nálunk kint vannak egész évben, költeni és melegedni.
Tavasszal nem árt kitisztítani, ha ki lehet nyitni.

csiribiri 2008.02.01. 10:47:38

egy pillanatra elfogott a vágy, hogy ha lehet, legközelebbi életemben a kertetek környékén szeretnék széncinke lenni... :-)

Piroska 2008.02.01. 11:10:09

Csiribiri! Ha a legközelebbi életünkben ugyanide pottyanunk, meglesz a kert és a kisházikó, szívesen látlak!:-)


Cserkókám! Köszönöm, kiteszem! Igen, ki lehet tisztítani, alul kihúzhatós. Láttam szépeket, de azok csak díszek voltak. Igazából csinálni is szeretnék magam egy párat.

Pöttye 2008.02.01. 11:46:39

Azta de gyönyörűűűűű:))
Küldök egy pár kecskeméti vagy nagykőrösi cinkét arra, jó???
;-)

Piroska 2008.02.01. 12:47:53

Pöttye! Jöhetnek nyugodtan, idén valahogy kevesen vannak erre, mifelénk.....
:-)

Piroska 2008.02.01. 12:50:05

Jaj, Pöttye! El is felejtettem, hogy ha jönnek Tőled, hivatkozzanak Rád, és küldöm a közvetítői jutalékot, ha kiadtuk!
:-)

mirwen · http://newrim.freeblog.hu 2008.02.01. 14:05:50

hűűű, ez csodálatos! énis cinke szeretnék nálatok lenni :-)

nálam hemzsegnek a cinkék. talán ez a kárpótlásom hogy 10-esben lakom és nincs kertem? hogy cserébe odajönnek az etetőmbe a cinkék, rigók kékcinkék és vörösbegyek? meg még sirályokat is látom :-)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.02.01. 17:18:06

Mirwen, ne hergelj!!!:-) Idén tényleg kevesebben vannak, nem tudom az okát....
Bár ma, hogy itthon voltam, sok kisrigót láttam a kertben, főleg a bogyókat csemegézték a bokrokról, és iszogatnak a tó körül.
süti beállítások módosítása