Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pontolyan

2008.01.01. 17:30 | piroskaesfarkas | 11 komment

Az telefonon- és az interneten küldözgetett jókívánságok igencsak háttérbeszorították a hagyományos képeslapos üdvözleteket, pedig mennyire szépeket lehet ám találni, s milyen jó is kibontani a borítékot, kézbevenni a szépséges papirost, s eltenni emlékbe. 

Sokáig raktározgatom az ajándékkísérőket, képeslapokat, de egy idő után elkallódnak, megkopik a tinta rajtuk, s helyüket átveszik az idei karácsonyi üzenetek. Vannak barátaink, akik minden évben elvonulnak, s készíttetnek profi képeket, melyekből kreálnak ötletes, jópofa családifotós lapokat, amolyan albumbavalósat.

Hiába az elhatározás, mindig megfeletkezem róla, s későn jut eszembe, hogy képeslapokat küldjünk, így mi az ajándékok mellé szoktunk írni, összehangolva az ajándékkísérőkkel.

Idén pasi bukkant rá egy tüneményes, rajzos lapokat árusító kis asztalkára, egy kapualjban, ahol egy nagybőgős zenélt, s az udvaron kézművesek árulták a portékájukat. A kapucnimnál fogva húzott vissza, "ezt nézd, milyen gyönyörűek, pont nekünkvalók!!" Tényleg nehezen lehetett ellenállni, így jóval többet vettünk, mint kellett volna, s egy kicsit sajnáltuk is odaadni őket, bár egymásnak is ezekre írtunk üzeneteket, kívánságokat:-) Mint később kiderült, Ő még visszaszaladt, s meglepett engem egy bekeretezésre váró angyalos rajzocskával.

Teljesült a kívánságom, s páréves korom óta először volt olyan fenyőfánk, melynek nem értem el a csúcsát, csak úgy, ha székre álltam, s szenteste pontolyan lap került elő a borítékból, ami ezt ábrázolja, melyet Farkas tett alá.

S amivel a legnagyobb meglepetést okozott, a lap oldalán, utóiratként az alábbit találtam:



A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr4281100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fruzsi 2008.01.02. 13:44:28

Véletlenül nem Agócs Írisz rajzolta ezeket is? Csak mert mi idén tőle vettünk olyan képeslapokat, amin egy cica ül az egérfej-alakú gömbökkel díszített karácsonyfa alatt : ) Meg van kutya-macska párosban is : )

Fruzsi 2008.01.02. 13:47:57

Közben utánanéztem és valóban ő az: az alábbi linken ráadásul egy képen szerepel a Tiéd és a mieink : )))

bp3.blogger.com/_CLfPAuJpeqo/RxpT0iXZlhI/AAAAAAAABLA/XnIPNfEQJ20/s1600-h/xmas-series.jpg

Piroska 2008.01.02. 14:25:29

Fruzsi! Először is boldog Fruzsi napot Neked tegnapra, most látom!!!:-))) Meg BOLDOG ÚJ ÉVET!!!!

Igen, igen, Ő az, és nálunk is volt olyan, cicás-kutyás:-)))

Pöttye 2008.01.02. 15:58:12

Jaj de jóóóó:))))))

Ingrid 2008.01.02. 16:46:18

Milyen éédeees!!!!!

Pusszantás!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.01.02. 20:41:57

Na igen, de hogy én építkezzek egyedül egy ilyen oldalra???!!! Hú.....Jó nagy meglepi volt!

Fruzsi 2008.01.02. 21:41:48

Piroska, köszönöm szépen, nektek is Nagyon Boldog Új Évet kívánok (és minden idejárónak is : )

Ingrid 2008.01.02. 23:12:25

Fruzsi! Én is boldog névnapot kívánok, így ismeretlenül is :)

Piroska! Nos, nem egyszerű építkezni, én is nagyon nagy gondban voltam ezzel, mert aki megígérte, hogy segít, csak ígérgetett és cserben hagyott.
Egyedül vágtam neki, ha gondolod segítek. Én a Worpress blogmotorral dolgozom word-press.hu/
kukkants bele és írj, ha segíthetek valamiben!

Fruzsi · http://erdeszgyorgy.net/tiki-view_blog.php?blogId=5 2008.01.03. 10:12:18

Ingrid, köszönöm szépen, aranyos vagy! Téged is szoktalak olvasni, úgyhogy azért nem teljes az ismeretlenség ; )

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.06.25. 17:41:19

Csekkoltam az oldalt, de úgy látom, kicsit megrekedt... :))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.06.27. 09:12:56

Hát igen....Még ki is fizettem előre a srácnak a pénzt, aki megcsinálta volna.....Lúzer. Mármint én.
süti beállítások módosítása