Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ráérősteázgatós

2007.10.29. 17:20 | piroskaesfarkas | 8 komment

Minden órát gondosan átállított a házban, a telefonomat is külön ellenőrizte, mert tudja, hogy én úgysem szoktam böködni az időmutatót, inkább mindig rászámolok hatvanpercet a kijelző által mutatott állásra, egy félév múlva meg úgyis megint éppen jó lesz:-)                   

Ma a szokásosnál korábban kellett kelnünk, mert pasinak a fogorvos előtt még be kellett ugrania az irodába, előtte meg lepakolni engem a munkahelyemen.

Csörgött az óra. Ő lenyomja, hogy fel ne ébresszen engem is. Nem az az ágybólazonnalkipattanós fajta, így jóval hamarabb fújja az ébresztőt a vekker, mint ahogy valójában kellene. Ilyenkor rutinosan kinyúl a puha paplan alól, hogy lecsapja a fehér gombot, majd szundikál még egy rövidkét. Általában végül sikerül rávennie magát, hogy kikászálódjon az ágy öleléséből, de valamikor mégsen sikerül. Ilyenkor jól elalszunk.

Ahogy ma is.

Pedig nekünk nem megy ám a rohanás, mert mindezeknek bele kell férnie a reggelekbe: forrózuhany, kutyalegeltetés, tizenkétlábmosás, ebekmegszeretgetése, madarakmegcsiklandozása +  napi menüjük elkészítése, kert- és halnézés, mi nyílt ki vagy színesedett át a növények közül, vitaminbogyók leosztása/ legurítása, na meg aztán néha, hidegebb napokon egy ráérős teázgatás. 

A hosszú, réveteg, csakúgyfolyatomaforróvizetmagamra tussolás helyett rekordidő alatt mostam le magamról a levendulás szappanhabot, majd harisnyafelrángatás közben a másik kezemmel fogatmostam, végül hányaveti módon próbáltam kontybarendezni a megvadult, gubancos tincseimet. Ő akkor ért vissza a szőrgombócokkal a reggeli sétából, mikor éppen átrobogtam az előszobán, kezemben tartva lecsúszni készülő, félig felhúzott nadrágomat, miközben jobbal a krémet próbáltam eloszlatni az arcomon. Megállt, lazán karbatett kézzel, széles vigyorral a képén, s mikor megkérdeztem, hogy mégis miért nem rohaaaan, a konyhai elszívó gerendáján álló, öregecske órára bökött: a rozsdás mutatók egy órával kevesebbet mutattak, mint a fenti felkeltősvekker......

Mert Ő minden órát gondosan átállított. Csak azt az egyet nem, amire ébredünk...

Ráérősen teázgattunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr31211582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.10.29. 17:26:41

Ingrid Kedves! Hiába böködöm, nem akar középre rendeződni az a fránya kép??????? Ott marad a szélén, ni.
Hajaj......

Ingrid 2007.10.29. 17:54:00

Jaj, de elmosolyodtam a végén :) Olyan édesek lehettek. Nem semmik a reggeleitek! De most kaptatok egy órát ;)

Technika: Pedig oda kéne másszon, a közepébe...... A képre próbáltál klikkelni? Próbáld meg úgy, hogy a képre klikkelj és azt rendezd középre.

Edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2007.10.29. 18:32:59

De ugye hogy megérte azt az egy órát elfelejteni? :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.10.29. 19:47:39

Edina!! Sziaaaaaaaaaa! De régen láttalak!;-))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.10.29. 19:50:43

Szia Ingrid! Najó, mindjárt kattingatok a képre is, hátha mégsem úgy csináltam...
Gondoltam, beleviszek egy kis újítást a bejegyzésekbe a középrerendeződéssel, erre nem megy:-))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.10.29. 19:57:26

Ingriiiiid! Köszönöm szépen nagyon!!! Most örülök miattad:-)))

Ingrid 2007.10.30. 11:44:12

Én is miattad :) Nagyon szép lett így a bejegyzés!
süti beállítások módosítása