Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Fehérbogyós enyhülés

2007.09.27. 12:12 | piroskaesfarkas | 5 komment

Újfent felemelem szavam a komisz fejfájás ellen, amely ma is sanyargatja szegény fejemet!!! Ráadásul ez reggelérkezős fajta, nemsokkal felkelés után csapott le rám, egészen pontosan a kocsiban, és azóta is gyötör.

Nyilván az is rátett egy lapáttal, hogy kivételesen nem kanyarodtunk el a mézestejesKVmért, mert pasinak egy adag prezit kellett leadnia, szigorúan becsomagolva, lepecsételve, átkötözve, sérülésmentesen (meg is jegyezte, hogy ez nem egy nullanullahetes szuperbiztonságos, mikrofegyvertalálmányos kütyü leírása, sem pedig annak indítókulcsai, így nem érti, mi ez a felhajtás???!!), időre. Ráadásul a megvonás váratlanul ért, mert a koránkelős ábrázatom miatt valószínűleg félreértettem Őt, amikor azt mondta, hogy ma nem megyünk KVzni, úgy hallottam, hogy megyünk, és csak akkor kezdtem el jajgatni, mikor sávot váltott és elkanyarodott a mézestejesirányból???!!!!

Minimum arra számítottam, hogy pár óra múlva megjelenik az iroda előtt egy hatalmas elhozóspoharassal, vagy küldet egyet, vagy legalábbis rajzol és átnyomja faxon, de biztosra mentem, és miután megérkeztem, készítettem egy nemolyanfinomat itt bent (arra az esetre, ha mégsem tenné, meg a faxosra is, ami vicces ugyan, de a hangulatjavításon kívül élvezeti értéke nullás), illegálisan, merthogy ugye a dolgozók nem használhatják a tízezerforintos KVfőzőt.......Rémisztően festhetek, mert mikor behabosítottam a tejet, és rászórtam egy kis örömhozós fahéjjat, a kolléganőm még meghintette némi kakaóporra, annak ellenére, hogy sosem szoktam, majd hozzátette "hátha ez majd segít rendezni a vonalaidat" (a fejemre gondolt).

Mostanra a fehérbogyós hozott egy kis enyhülést.....

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr75178392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kaméleon · http://martonrobert.blogspot.com 2007.09.27. 15:06:38

Te vagy ez a kis aranyos itt a fotón vagy, aki a fehérbogyóssal szolgált ki? :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.09.27. 15:12:50

Kaméleon! :-)) Nem, nem én vagyok, ez egy illusztációsképes fotó:-)
Nem hiszem, hogy itt bemutatkozom fotón, az ismeretlenségbe burkolózom:-)
Egyedül Bcyke ismer, de Ő is csak fotókról:-)

Kaméleon · http://martonrobert.blogspot.com 2007.09.27. 15:45:51

Azt gondoltam, hogy nem Te vagy de nem tudtam megállni, hogy ne kérdezzem meg :). Amúgymeg az egyáltalán nem egy rossz dolog, ha elbújsz és Piroska vagy (és néha Farkas :D)

Piroska 2007.09.27. 15:50:25

Remélem, azért vagyok ilyen kisaranyos én is:-)))
A Piroska a második nevem, de nem ahsználom, és nem is ismernek így.
Jobban szeretek így írni, annak ellenére, hogy minden soromat felvállalnám, ha egyszer felszólítanának, hogy kötelező képet kitenni a fejlécre:-)
Az is egy másik műfaj, amikor valaki saját fotósan mesél, bár ugye soha ne mondd, hogy soha, lehet, hogy egyszer valahol itt vigyorgok majd:-)

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.06.21. 11:09:45

Jajjj ,de jó lenne!! Ha egyszer egy helyre betennél egyetlen fotót, aztán visszaburkolózhatnál, csak úúúúgy utálom, hogy csak a hajadat tudom elképzelni, meg arról fotó is volt (pocakosan) és sehol egy arc!!!!!
És ha én felszólítalak, hogy kötelező képet kitenni a fejlécre??? :))
süti beállítások módosítása