Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Petelesen

2007.07.26. 13:01 | piroskaesfarkas | 5 komment

Már a gólyák sem a régiek.....Ha nem találnak oda a megadott címre a kockás kis batyuval, talán még tesznek egy későbbi próbát, majd feladják, és leteszik ott a csomagot, ahol éppen elfáradnak, és ahol egyáltalán nem is várták érkezésüket. És az eredeti címzett csak vár, vár, egyre türelmetlenebbül, nem érti, hogy miért nem érkezik a hosszúcsőrű madár, majd egyre nagyobb szomorúságba borul a lelke és már az eget sem kémleli többé....

Sosem gondoltam volna, hogy nemisolyanegyszerű, és hogy a következő beszélgetés micsoda boldogságot és reményt hozhat nekünk. Az imént Meske barátnőm hívott:

Piroska: Mianyúl? (azt hittem, hogy ez jópofa, meg milyenviccesvagyok, most használtam  először, csakúgy kijött a számon..hááát..)

Meske: Képzeld, most jövök a vizsgálatról, és van két érett, nagy petéééééééééém!!!????

Piroska: Jaj, atyaúrég, de jó, és ez most mit jelent??????

Meske: (boldogan sóhajt..már ezerszer elmagyarázott mindent ezzel kapcsolatban, de valahogy nekem mindig úgy tűnik, hogy ez most más....nem értem én ezt) Azt, hogy hétfőn inszemezünk, meg kapom a hormonszurkálásokat, és rá két hétre már lehet, hogy baba lesz a pocakomban!!!!!!!!! (kicsattanó, reményteli boldogsággal)

És mindketten örültünk a két petének. Nagyon. Akikért az én barátnőm naponta kap tűszúrásokat a hasába, a köldöke mellé, hogy a hormonjai utat engedjenek...vagy valami ilyesmi.

Ami másnak természetes, és nem is foglalkozik vele, az neki egy nagy állomás, egy eredmény, egy boldogságpillanat, hogy egyáltalán van belőle kettő...Most már csak figyelni kell őket, mást nem tehetünk. Itt vagyunk és drukkolunk.

Petelesen.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr16125751

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Turulcsirip - Bloghu 2007.07.26. 13:07:27

[...]sem a régiek.....Ha nem találnak oda a megadott címre a kockás kis batyuval, talán..[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.11.14. 20:29:58

Meske!!! Elolvastam. Most megint lessük.
Kétujjöszekereszteződés értetek!:-)
De úgyis túúúúúdod:-)

Meske 2007.11.15. 12:28:21

Túúúúdom, nagyon édi vagy!!!!!!! :)))))) de mostmár hagynod kell hírzárlatot tartani!!! :) Cuki vagy, hogy érdeklődsz, de muszáj titkolóznom kicsit! Meg kell értened! :))

Piroska 2007.11.15. 13:22:58

Úgysem bírsz előttem:-)))

Meske 2007.11.15. 15:21:36

de fogok bírni, csak nem szabad megsértődnöd majd!!!!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.11.15. 16:35:52

Én szomorkodni szoktam, nem megsértődni. Az nemugyanaz Kisfima, Te is túúúdod!!!!
De szerintem nem bírsz majd titkolózni akkor sem, mindig kiszedtem belőled a témát:-)
süti beállítások módosítása