Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Gyönyörűen túlméretezett

2007.05.10. 14:00 | piroskaesfarkas | 6 komment

Szégyenkezem a szempilláim miatt........ Mert se nem hosszabb, vagyis nem nőtt meg kétszeresére, se nem sűrűbb 200 százalékkal, és nem is ível tökéletesen felfelé, pedig, ahogy látom a reklámokban, ha megfésülöm az ajánlott szempillaspirállal, bizony, így kéne kinéznie.

Nyilván velem lehet a gond, a szemem körül lévő szőrszálak minőségében kell keresnem a hibát, mert a termék tuti tökéletes.

Az előbb hallottam a legjobbat! Ha ezt a terméket használom, káprázatos lesz a szembozontom, hihetetlenül hosszú, azt mondja a néni: "gyönyörűen túlméretezett"!!!!??? Ha valami túlméretezett, az lehet egyáltalán gyönyörű????

Ha ők mondják, biztosan így van.....

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr2873453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.05.14. 20:57:31

Te piros, Te, millen szakmában is dógozol Te a nagy tenderekkel???????????:)))))))))

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.05.15. 12:11:25

No már csak mert az már tényleg gáz, hogy ha még Te is elhiszed amit legyártotok, amikor nagyon jól látod, hogy hogyan gyártjátok!!!:))))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.05.15. 12:33:08

Egyrészt, van olyan is, ami igaz. Másrészt meg, nőőőő vagyok!!:-)
Meg olyan is van, hogy nem hiszem el, és mégis megveszem.
Ezeken túl, a fent említett esetben nem dőltem be, csupán arról van szó, hogy meghallottam a reklámban ezt a mondatot, hogy "gyönyörűen túlméretezett".......
Most beindultak a szempillaspirálosok, és olyan ígéretekkel bombázzák a nőket, hogy ez mrá nekem is túlzás! Én csak nagyot akartam mondani a 200%-kal dúsabbra, erre most hallom a reklámban, hogy 400%-kal lesz dúsabb a szembozontom, ha azt használom. Nem mintha az enyém marha dús lenne, de ha ennyivel besűrűsödik, akkor nem tudom majd a súlya alatt kinyitni a szememet, vagy legalábbis ritkábban kell pislognom, nehogy elfáradjak....
:-)))))

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.05.15. 19:26:04

Láttam én ám a filozófiai iróniát az alappostban a pontok formájában!:))))
Amúgy olyan meg nincs is ami igaz! Azt minek akkor reklámozni, mert vagy veszik úgy is, vagy a kutyának sem kell eleve!:))))
Akkor betörünk az USAi világpiacra a 400%-os szempillákhoz már elengedhetetlen, azokra erősíthető szemhéjerősítő kézikészülékszettel!!!:)))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.05.15. 20:30:39

Na, erre gyúrjunk, igazad van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Beépítheted a bcyke dzsámpba!
süti beállítások módosítása