Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Biciklizős

2007.04.17. 08:25 | piroskaesfarkas | 9 komment

De jó is biciklizni!!!! A hétvégén mindkét nap sikerült a nyeregbe pattannunk, Anyika, pasi és én együtt repesztettünk az erdő szélén, óriási fenyők árnyékában, madárcsicsergős, csodaszép napsütéses időben (szerencsések, mert kb. 10 percnyire laknak egy gyönyörű természetvédelmi területtől - sajnos azonban sokan lerakják oda a szemetüket, építkezési törmeléket.......megvan a véleményem az ilyenekről).

Tényleg, most bicikli vagy bicigli????

Vasárnap már úgy éreztem, hogy nem bírok ráülni a bicajra, mert az alvázamat előző nap feltörte a nyereg, bár akkor ezt nem éreztem, csak a másnapi kirándulás előtt, mikor fel akartam mászni rá (ráadásul Joepapa kerekein gurulok, mert az én csudaszép bicimet otthon hagytuk, apué meg magas is nekem, és csak akkor ér le a lábam, ha eldőlök egy kicsit vele......), és bár kikötöttem, hogy vagy rágumizunk egy kispárnát az ülésemre, vagy el sem indulok, mégis elgurultunk az erdő felé, és idővel kicsit jobb lett. Mások hogy csinálják? Az én fenekem még párnás is, egyáltalán nem csontos, akkor meg miért?

Nem gondoltam volna, hogy arrafelé találkozunk őzekkel, de láttunk kettőt is, egy nagyobbat és egy picibbet, és ahelyett, hogy csendben megálltam volna, akkorát üvöltöttem a többieknek, hogy azonnal nézzenek oda, hogy persze az a szegény kettő megriadt és gyors cikázásba kezdett az alacsonyabbra nőtt bokrok között a mezőn. Mivel pont a dombtetőn tekertünk, megálltunk,  és végig élvezhettük a látványt, amíg el nem érték az erdő szélét.

Őzikés biciklizés a legjobb!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr1859370

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: https://vitalmaxketodiet.com/ 2019.06.11. 23:05:31

Certificate of appointment of pastor - xoafixf

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mirwen · http://newrim.freeblog.hu/ 2007.04.17. 10:07:35

Piroska, írtam asszem neked levelet, egy freemail-es címre, nemtudom hogy jó-e az

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.04.17. 10:28:19

Na akkor szakemberi hozzászolás nyeregfenékfeltörés ügyben.
E témában párnázottság egyáltalán nem előny, sőt!
Ha nem vagy hozzászokva, akkor mindenki így jár, aztán pár alkalom után rááll a szervezeted, és nem lesznek ilyen gondjaid!:)))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.04.17. 10:36:04

Bcyke! Hát, majd puhítom a húst rendesen! Annyira vágyom rá, hogy hétköznap is tekerjünk egy kicsit, de mire hazaérünk, más lassan sötétedik...Úgyhogy marad a hétvége.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.04.17. 10:41:41

Mirwen, megkaptam, már írtam is, hogy én vagyok:-))

Zsuzsó 2007.04.19. 21:00:45

Ha nem kiabáltál volna,akkor is elszelelnek.Jó a szaglásuk.Nagyon.Ha meg még a szél is lengedezett kicsit, akkor pláne.Sétálva is lehet látni őket.Nekem a hétvégén sok szarvast sikerült,( kb 100) és megfigyelhettem a pocakjukat is.Már nincs sok hátra, és itt lesznek a kis Bambik, és a kis szarvasborjak.Kb. 1-2 hét. :o)))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.04.20. 10:15:03

Milyen csodás helyen élhetsz, hogy 100 szarvast láthatsz naponta!!!!?????:-)))

zsuzsó 2007.04.20. 20:16:54

Nyugat-Magyarország.És sajnos csak hétvégente jutok erdő közelébe.:o)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.04.20. 22:31:24

Akkor könnyebb megélni a hétköznapokat, ha várod az erdős hétvégeket!!:-))
süti beállítások módosítása