Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pókercsigák

2007.04.16. 11:38 | piroskaesfarkas | 7 komment

Hiába készültem a pénteki, szokásos csajos bulira, ami ezennel nálam lett volna (ez nem a régesrégi négyes, hanem az ex-kolléganős változat), és annyira drukkoltam, hogy mire megérkeznek, kinyíljanak a kedvenc, halványrózsaszín tulipánjaim (nem rajtuk múlt, mert mire hazaértem, már szirmokkal pompáztak a sziklakert mögött), mégis elmaradt a pletyka-party. Mint munkásasszonyoknak, igen bonyolult megvalósítani az ilyen randikat, ahogy most is, az egyikünknek tovább kellett maradnia, éskitudjamikorvégeztalánéjjel indokkal kényszeredetten elnapoltuk az eseményt (hárman összeülni szigorúan tilos!!!)....

A pasinak már jó előre jeleztem, hogy ezen a bizonyos péntek estén a házunkban csakis nőneműek tartózkodhatnak, és szervezzen magának valami férfias programot, vagy költözzön át pókerezni Joapapáékhoz. Így aztán igen bosszús voltam, mikor délután kettőkor kiderült, hogy hosszú, magányos estére számíthatok, bár kedvesem felajánlotta, hogy ugyan éppen a hívásom előtt regisztráltatta be magát egy élő póker játszmára, és előtte üzleti vacsorát beszélt meg egy régi ismerősével, de ha úgy gondolom, szívesen lemondja...Akkor még nem gondoltam úgy.

Rájöttem, hogy péntek 13.-án mégsem kéne elmennie pókerezni egy olyan clubba, ahol senkit sem ismer, ráadásul mindkét kocsink nyikorog és a héten mennek szervízbe (valami fékpofa ügy miatt), és már egyáltalán nem gondoltam úgy, hogy egyedül akarom tölteni az estét, de láttam rajta, hogy mennyire menne, és csak megnehezítem a dolgát azzal, ha durcás képet vágok, és ha sóhajtozom, mert akkor marad.....Végül hosszas vívódás után("akarod, hogy maradjak? - hát, mégiscsakpéntek13.-avan - ááááá,menjnyugodtan-dehaakarodmaradok - hát,nem,nem, menjél, lááááátom, mennyire szeretnél - debiztosnem gond???"....................) lelépett.

Időnként bejelentkezett telefonon, miközben én csajos filmeket néztem, olvastam, manikűröztem, majd duzzogtam, hogy hajnali egykor még sehol sincs, amikor azt ígérte, hogy siet....Végül alapos indokkal, kettő után megérkezett...És??? Ja, hogy mi az az alapos ok??!!  Az én pasim, az első fellépésén 2. helyezést ért el a pókeren!!!! Tarararam!!!! És nyert 65 ezer Ft-ot!:-)))))))

A nagykirálypókerbajnokom már éjjel közölte, hogy a hétvégén elszórjuk ezt a pénzt, mer' Ő egy úr, kérjek bármit, mire én megjegyeztem, hogy ne próbáljon megvásárolni vagy kompenzálni a hajnalig tartó kilengésért:-))))) Persze azért nagyon nem tiltakoztam a kertészeti kitérő miatt, ahol feltankoltunk újabb vizinövényekből.......

A szokásos reggeli KV-zós kitérésünk után (megkérdezték, hogy mit szólnék hozzá, ha kitennék a képemet a falra, miközben a szokásos papirpoharasműanyagtetősmézestejesemet tartom a kezemben, és mosolygok, "a leghűségesebb vendégünk" felirattal) levadásztunk egy új napszemüveget is a szuperkártyás pasimnak (póker közben nem árt) amiben mondhatom, nagyon sexi, és egész nap mutogatta, és dícsérnem kellett.....! Én is találtam egy nagyon jó keretet, nem napellenvédőset, hanem bizniszvumeneset, amit már régen szerettem volna kipróbálni, hátha mögé bújva nem izgulok annyira, ha előadást kell tartanom, de a pasi szerint túl provokatív, és szerinte azt az üzenetet közvetítem vele, hogy a prezi után bárkinek megmutatom a fehérneműmet....????!!!! Inkább visszatettem....

Aztán leelőlegeztünk még egy mosógépet (mert bedöglött a mostani, kihívtuk a szerelőt, aki azt javasolta, hogy rúgjunk bele jó nagyot, és dobjuk ki amilyen messzire csak lehet.........), meg vettem pár fűzfakaspót, és el is fogyott a nyeremény.

Ja, és amíg el nem felejtem, vettünk még tíz csigát a tóba, mert az előző kettőt alig látjuk....

Pókercsigák:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr6259205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cserke 2007.04.17. 06:05:12

Na, van még bajod a jobboldalammal, naaaa?!?!!!!

Cserke 2007.04.17. 06:07:53

Jajhiszenénmegabalon vagyok!!! :o))))
Most fedeztem föl!!

A fél éccakám a jobboldal csiszolgatásával töltöttem, bár olyan nagyon nem látszik...

Cserke 2007.04.17. 15:02:42

Jó, nézzed:o)
Távsegítséggel sikerült linkeket bepaszákolni, de múltkor is eltűntek, valaki pikkel rám.

Még mindig nem tudom, mi van ebihalakkal???
Nálam csak a post címe látszik.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.04.17. 15:36:47

Az meg hogy lehet!!!! Másis csak ennyit lát? Mert nálam látszik, akkor is, ha nem lépek be a cuccaimmal!! Ne idegesíts!!!
Túúúdod, nálam is eltűnik időnként egy csomó minden, bőgök, és hipp-hopp, kész!!!:-))))
Nézd csak meg megint légyszi az ebihalasat, aggódom!!!!

cseresznye · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.04.17. 16:01:58

Hát, ha hipphopp lenne, akkor engem sem idegesítene, de aki ratardált, annak nehéz ám rájönnie, miakórság van! :o)

Egy szál ebi nem sok, annyi sincs. Helyette viszont:

"Sajnos nincs megjeleníthető bejegyzés..."

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.04.17. 16:16:16

Jaj, teatyaúristen, mi lehet a gond????????????????? Csak én látom egyedül?????
süti beállítások módosítása