Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Cérnulás távvezérléssel

2007.04.03. 00:00 | piroskaesfarkas | 4 komment

Mi az, amit még nem próbáltam ki a cérnulás érdekében????? Például az ételházhozszállítós fogyókúráskajaösszeállítós variációt, így most ezt is megteszem, nehogymá' valaki is azt mondja, hogy ez a tuti és én meg kihagyom!!

Azt, hogy mennyire lesz eredményes, nyilván csak pár hét múlva tudom meg, de az már biztos, hogy nekem való a módszer, már úgy kényelmileg. Nem kell bevásárolnom (hiányos háztartásunk egyik alaptétele a bevásárlások rendszertelenségéből vezethető le), sőt, kigondolnom sem, hogy mi az, amit benyomhatok a fejembe, gondoskodnak a megfelelő tápanyag- és vitamin bevitelről, és olyan ételeket eszem, amit ráadásul még szeretek is de soha nem készítettem volna el,  és más tálalja gusztusos kiszerelésbe (helyes kis dobozban érkezik, lefóliázva, minden külön kis celofánban, tényleg nagyon bájos, még teafilter is van benne), és hozza ide az íróasztalomra. Nekem egyáltalán nem volt kedvemrevaló pl. az izmosalacsonysrácafeleségéveltornászikésétrendettalálki módszere, amikor kategóriákba sorolják az élelmiszereket, és pl. a legalacsonyabb szintűből ehetek amennyit akarok egy bizonyos napszakban, mert attól tuti híznék. Itt pedig tényleg egészséges ételeket vehetek magamhoz, mindenből egy kicsit, nincs benne krumpli, tészta, rizs, kenyér, cukor, stb. amit egyébként sem eszem január óta, tehát nem kellett felrugnom az eddigi módszeremet.

Ami azért furcsa, hogy sosem ettem naponta ötször, meg ennyit sem, így úgy érzem, hogy most több kaját kell lenyelnem, mint eddig valaha is....De biztos van valami trükkje ennek a kiegyensúlyozott étkezésnek is! Felhívták a figyelmemet, hogy ezt a módszert 10 napnál tovább nem javasolják (ezért is van az, hogy az étlepjukon ez a hét mindig ugyanaz, míg a második szint hetente új ételeket kínál), akkor át kell állnom egy másik kategóriára (az előbbi a gyorscérnulásos, míg a másik a lassú fogyásos, de ugyanúgy hozzák a napi 5-szöri csomagot), de persze nem én lennék, ha már most meg nem fogadom, hogy legalább 3-4 hétig csinálom a rohamcérnulásosat, nehogymár ne!!!!???? Madj jól letetsztelem őket, mert állítólag ezzel heti 3-5 kilót lehet fogyni, amit már eleve nem hiszek el, míg a második lépcsőssel heti 1-1,5 kilót, és addig kell csinálni, míg el nem érjük a kívánt testsúlyt. És mint tudjuk, ha én valamit elhatározok, akkor azt szigorúan betartatom magammal (legalábbis egy darabig).

Így most nagy gondban vagyok, mert csütörtökön üzleti vacsorára kell mennem, ami alól próbálom kihúzni magam, ugyanis nem vagyok hajlandó az ásványvizen kívül semmi mást fogyasztani, ami meg ilyen helyzetben elég kínos......A kolléganőmmel együtt csináljuk a programot, és ő pl. azt mondja, hogy majd eszünk valami salátát, de hiába, én NEEEEM (ő egyébként is az a kilengős típus, és mivel kivallattam az előbb, elárulta, hogy tegnap megevett egy kis csoki szívet...., meg olivaolajat tett a salátájára)!!! Csakis azt, amit a napi dobozomba bepakoltak, még szaglászni sem vagyok hajlandó más kajákat!!! Különben nem ér semmit a kísérletem...

Szóval, ilyen a cérnulás távvezérléssel.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr4753745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása