Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Emlékeztető a gödörből

2007.03.22. 09:33 | piroskaesfarkas | 9 komment

Eddigi rövidke életemből legalább 15 évet fogyókúrázással töltöttem (vagyis zsenge korom óta, persze kisebb megszakításokkal, mivel ha állandóan fogyókúráztam volna, akkor ugye nem hízok meg:-), még akkor is, mikor olyan sovány voltam, hogy kiálltak a csontjaim ott is, ahol nem kellett volna.

A mostani viszont nem egy hisztis h..p... diétázás (mert volt azért olyan pár év mikor inkább csak az volt, csupán hisztéria), amikor szeretném, ha a fenekem egy mm-rel kisebb átmérőt venne fel, hanem sajnos komoly küzdelem a kilókkal, ugyanis a 36-os ruhák helyett jelenleg 42-esekkel kell beérnem (magamat, hahaha:-))), és az említett kisebb, feszülős és rövid ruhatáram behajtogatva és dobozokban várja a jobb napokat....

Január közepe felé kezdtem az újabb menetet, így most túl vagyok a második hónapos "életmódváltásosmajdmostmegmutatomleszek énmégcérna" időszakon, és mivel ez nem a radikális fajta cérnulásaim egyike, elég nehezen indulnak meg a kilók.....A környezetem nagyon furcsálja, hogy nem vagyok még csont sovány, pedig tényleg alig eszem, és ha elhatározom, akkor szilárdan tartom magam az elveimhez és az általam alkotott szabályokhoz, és egyetlenegyszer sem szegtem meg azokat(az a baj, hogy ha egyszer is bűnözök, akkor másnap azt gondolom, hogy na jó, akkor most megint csak egy kicsit vétkezem, és megindulok a lejtőn, így működik ez nálam, és így akadt el sok ilyen elhatározásom).

Talán az egyetlen bűnös dolog, amit magamhoz veszek, az a reggeli kedvencelhozhatópoharas tejeskávém (a kávé nem túl egészséges)  szigorúan mézzel (az meg hízlal), de az a lelkemnek KELL!!!! ezen kívül kitiltottam a következőket: rizs, krumpli, tésztafélék, kenyerek (marad a wasa papirkenyér, ahogy én hívom, ha már nagyon kell valami, ami emlékeztet egy szendvicsre (mondjuk csak hunyorogva), és a 20 db-os papirkenyér kiszerelés elég egy hónapig is), cukor, csokik, zsíros dolgok, olajos magvak, stb. Mi marad: zöldségek, sajtok, sovány húsok és halak, saláták, sovány túró. És pesrsze sok vizet iszom, és futok a gépen (na jó, mostanában ritkábban).

Most értem el az egyik feladós gödröt (persze nem adom azért olyan könnyen magam, ellenállok keményen:-), mert pár napja lefekvés előtt megőrülök, annyira kívánok valami kaját, és nyitogatom a hűtőt, de egyrészt nálunk általában kong az ürességtől, másrészt meg mikor kiveszek valamit (ha jobb napokon találok benne ehetőt:-), rögtön vissza is teszem, még akkor is, ha csak egy darb sajt vagy sonak, amit végülis ehetnék, de nem lefekvés előtt, amitől persze nyűgös leszek, és sértődötten megiszok egy csomó vizet (amitől meg éjjel többször fel kell kelnem..).

Ez csupán egy kis emlékeztető volt, magamnak a gödörből....

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr2549054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mirwen · http://newrim.freeblog.hu/ 2007.03.22. 14:17:59

jajjaaaaajjaajjjdeismerőőős :-))))

a dobozolt ruhák, a többgarnitúra cucc, mert nem dobom ki mert csakazértis visszafogyok bele!
(nekem 12 számmal nagyobbak kellenek most. sírok.)

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.03.23. 08:24:27

Hát erről már sokat csacsogtunk!:)))

Ha majd egyszer meguntad, és úgy gondolod, hogy minden egyes tanácsomat milliméter pontosan betartod, meg ha majd én is úgy látom, hogy valóban így is lesz, akkor szólj, és cérnaistennőt személyi edzek és táplálkoztatok belőled a bcyke dzsámp módszerrel!:))))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.03.23. 10:29:28

:-)))))))ház ezen most annyira jót nevettem!!!! Hangsúlyozom, nem kinevettem!!! Cérnaistennő!!! Nagyon jó!!
Nem tudom, hogy lesz- e ilyen, ismersz már annyira:-)) Mármint hogy nem a saját fejem után megyek, és csinálom a hülyeségeket:-)
Azért izgat a bcyke dzsámp módszered, ha van benne tejesKV mézzel, meg sok saláta:-))

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.03.23. 14:43:14

bcyke dzsámpban még jobban zabálhatsz akármit és még többel együtt mint a norbi ápdétben!
bcyke dzsámp lényege pont nem a feszültségeket keltő és önmagába eleve bukásként bedőlő rángatódzás, hanem a nyugodt élvezet!
Veszteni nincs mit, hiszen a másiktól sem fogysz le, csak még senyvedel is, itt meg már annyival is előrébb vagy, hogy legalább jól érzed magad!:)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.03.23. 15:13:48

Pont ezekkel lököl bele a saját csapdámba, miszerint, csak nem fogom azt mondani magamnak és Neked, hogy kudarcos két hónapot böjtöltem ki???? Sokkal inkább (hiszen ismersz) bepipulok, jön a majd most mutatssd meg, és akkor majd jól nem eszem szinte semmit, hogy nekem legyen végül igazam.....:-)
Ennél többet tuti nem akarok enni!!!

cseresznye · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.03.26. 08:23:59

Nahát, én pont ilyen szakszerűen fogyókúrázom, mint a fenti mester leírja. Az a helyzet, hogy még sosem fogyókúráztam, most viszont megnőttem. Igaz hogy 36-ról 38-ra, de ez a lényeg szempontjából pont annyit jelent, hogy
összes cucc altájon szűkös, és hát nem lehet feszt ugyanabban a csizmanadrágban járni, ami véletlenül került tavaly a szekrényembe és nem tudtam hordani, mert akkor még lötykölt rajtam. Most viszont!! A tragégyia az a dologban, hogy csípőnadrág hordására fizikailag alkalmatlan vagyok, és az összes gatyóm véres verejtékkel összeszdett , combtól lefelé viszonylag divatosnak mondható, ám derekamig érő darab. Mostan kezdjem újból a gyűjtögetést??? Marha nagy munka volt ám! Hová legyek mostan akkor nadrágtalanul??
Te viszont egy valóságos hős vagy, hogy ilyen spártaian táplálod magad!!Nyárra biztosan lefogyogatsz. :))

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.03.26. 09:56:06

Van akinek ez jön be Piros, mint mondjuk nekem, de ehhez speckó kígyó szerű elmebeteg szervezet kell, mi alapjáraton végletekben él, tehát meg sem kottyan neki, ha nem kerül bele táplálék hosszabb távon.
Ha neked nem olyan van, akkor mint a botnak lesz véged:))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.03.26. 11:09:34

Na de most már nem is értem, hogy Te nem eszel, úgy csinálod?????? Ez jön be Neked??? Azt mondtad, hogy Te értelmesen csinálod!!!
Cseresznye, 36-ról 38-ra!!! De jó Neked!:-))))
süti beállítások módosítása