Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Alfi elment

2013.06.24. 10:49 | piroskaesfarkas | 17 komment

Apróra tépkedtem egy fél csirkemellett, becsomagoltam alufóliába. Előkerestem a plédet, amivel takarózni szoktunk és belefúrtam az arcomat, ami felpuffadt és vizes volt már a megállíthatatlanul ömlő könnyektől, hogy érezze rajta a szagomat. Annyiszor öleltük egymást, ahányszor csak lehetett. Mielőtt elment, mégegyszer megkérdeztem Tőle, hogy biztosan bírja -e majd a lelke egyedül. Bólintott és elment. Néztem, ahogy távolodik, kezében a becsomagolt hússal, hóna alatt a pléddel.

Vele akartam menni. Én is el akartam köszönni Tőle. Még utoljára érezni azt az egyedi, nagyon büdös szájszagát, ami csak Alfira volt jellemző, s míg másnak gyomorforgatónak tűnhetett, nekünk ez is Őt jelentette. Sokszor viccelődtünk, mikor megnyalogatta a lábunkat, hogy másnapra lerohad.....Megtisztítani utoljára az orrát, amit naponta többször kellett nedves törlővel bányászni, mióta úgy hét éve megműtötték és már nem működött rendesen. De én ezt is szerettem benne. Messziről hallani lehetett, ahogy fújtat, szuszog, mikor közeledett. De igen, most olyan helyzetben voltam, hogy nem tehettem ki a kisbabát ennek, egyedül kellett Farkasnak mennie. Felhívtam Pötit -többször kellett újra hívnom, hogy a zokogástól megértse, mit is akarok-, hogy ráér -e, elmegy -e helyettem, hogy támogassa Farkast és hogy még valaki, aki nagyon szerette és vele volt kölyökkutya korától fogva elbúcsúzzon tőle. Elment. Annyira hálás vagyok neki ezért. 

Ketten álltak ott mellette, mikor elment. Alfi már a fejét is alig bírta felemelni. Mikor a hús illatát megérezte, láthatóan felvillanyozódott egy kicsit, de nehezére esett a nyelés is, egészen apróra tépkedte neki a falatokat Farkas, hogy meg tudja enni, de így is, az utolsó pár falat nem ment már le a torkán. Mikor Farkas elindult, volt bennem egy kettősség. Meghoztuk a döntést, ami iszonyatosan nehéz volt, hogy elbúcsúzunk tőle. Kértem, legyen erős és ne gondolja meg magát, ugyanakkor egészen kicsit legbelül reméltem, hogy talán mégis hazahozza......Ha megtette volna, tudom, még nehezebb lett volna....nem is tudom....Aztán úgy öt perc volt, míg álomba ringatta Farkas simogatása és az altató, amit adagoltak neki.Örökre elaludt, és most már az anyalok hallgathatják a hortyogását.....

Voltak olyan kedvesek az állatkórházban, hogy kiadták Nekünk Őt, plédbe burkolva (hivatalosan nem tehetik, nem temethetjük el, ott kell hagyni). Hazahozták és eltemették a kert végébe. Farkas később elmondta, hogy egy túrórudit is tett mellé, az volt az egyik kedvence. Tegnap Anyika és Nünü egy kis fenyőfát ültetett a friss föld mellé, ahová egy sziklakertet is készítünk majd az emlékére.

Nününek nem mondtuk még el. Tudja, hogy elütötte egy autó, mert elkóborolt, tudja, hogy kórházban van. Még várunk egy pár napot, amíg mi magunk is megnyugszunk egy kicsit és higgadtan el tudjuk neki mondani, hogy Alfi elment.

Már négy napja, hogy elbúcsúztunk Tőle, de még nem tértünk magunkhoz. Idő kell, tudom. Nem írtam Róla, mert annyira fáj újra és újra, mikor el kell mesélnem, hogy mi történt vele. Az első kutyám. Az első közös kutyánk. A szőrgyerekünk, aki azóta velünk lakik, mióta mi is összeköltöztünk Farkassal. Annyi mindent jelent nekünk.....Megbeszéltük, hogy keresek egy fényképet Róla, amit nagyba előhivatunk és kiteszzük a falra, hogy Rózi is ismerhesse Őt, legalább így és majd a sok-sok meséből, amit elmondunk majd Neki.

Farkas pedig egy csoda az életemben. Tudom már több mint húsz éve, hogy az, de mindig rácsodálkozom és hálás vagyok érte. Egy kapaszkodó, egy sziget, egy erős kéz, amelyben elveszik az én kezem. Sokat fogunk még beszélni, könnyeket hullajtunk Alfiért, míg egy kicsit enyhül a fájdalom. És itt van Fügi, akinek harcolnunk kell az életéért, mert Ő is küzd még. 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr975375452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pupika90 2013.06.24. 11:25:30

Nagyon Sajnálom! :( Alfi fentről vigyáz rátok!

ßóbita 2013.06.24. 11:33:42

Annyira, de annyira sajnálom! :( :(

Pocikabogi · http://pocikabogi.blogspot.com 2013.06.24. 11:41:51

Drága Piroska,

nagyon sajnálom. Átérzem a fájdalmatokat. Mi a cicánkat vesztettük el nem sokkal apa halála után. Úgy látszik, inkább őt választotta gazdinak...

Még mindig találok macskaszőrt, elvétve egy-egy megkaristolt bútordarabot... és néha olyan, mintha kaparná a laminált padlót, ahogy épp befékez két szoba közti átrohanásában...

dorka.kn 2013.06.24. 13:51:15

Sìrós :(((((((((((
Nyugodjék békében...

Bobemara 2013.06.24. 17:17:38

Annyira sajnálom :-((

orsó · http://vandorcirkusz.com 2013.06.24. 17:31:05

kár, hogy ez az első hozzászólásom, pedig idejárok már egy ideje, de így ismeretlenül is ölellek benneteket...

Julcsi84 2013.06.24. 17:58:20

Megkönnyeztem...♥ Ölelésem küldöm nektek!!!!!♥

BPanka 2013.06.24. 18:29:49

Jó szaladgálást drága Alfitoknak az örök vadászmezőkön!
Sírva olvastam én is, bár sajnos már a korábbiakból sejtettem, hogy lesz egy ilyen hír a napokban. :-( Tudom mit érzel, nekem 11 éves volt a kutyám, mikor el kellett altatni... Mindez már sok éve történt, és az én lányaim sose látták őt, csak képen, mégis minden fontosat tudnak Artúr kutyáról, a szívükben nekik is ott él, annyit meséltem nekik róla.

Sziltó 2013.06.24. 20:46:03

:( Az én kutyusom majd segít beilleszkedni Alfinak a kutyamennyországba.

Adibaba 2013.06.24. 23:32:25

Részvétem :(
Nem akartam károgni, ezért nem írtam pár nappal ezelőtt, de valahogy éreztem hogy elveszítitek. Mert azt látom hogy az élet mindig gondoskodik az egyensúlyról, vegytiszta boldogság vagy boldogtalanság ezért nem létezik.
Alfinak valamikor el kellett mennie, Ő ezt választotta. Igen, sokáig fog tartani a gyász, de ott az a sok szép pillanat. Hiányozni fog, tudom. Nekem is még mindig nagyon hiányzik Bercike (cica), aki tavaly augusztusban ment az autóútra azóta sem értett módon, hiszen Ő nem volt az a bután kóválygó-fajta.
4 hónapos terhes voltam. Bubu viszonylag jól fogadta, és csináltunk búcsúestet. Mindannyiunknak kellett (mi nem temethettünk). A képe kint van, gyakran beszélgetünk róla. Fáj a szívem hogy a Pici már nem ismerheti, de azzal próbálom nyugtatni magam hogy mindennek oka van, ennek is.
Azt kívánom Nektek, hogy....de mit kívánhat ilyenkor az ember? Talán azt hogy higgyetek abban hogy jó helyen van, és hogy háborgó-szomorú lelketek is megnyugodjon.

Mackómézi 2013.06.24. 23:45:05

Alig láttam a betűket a könnyeimen keresztül...
Nagyon-nagyon sajnálom, hogy elment hű társatok, igaz barátotok, Alfi... :-(

Millye · http://millyetortai.blogspot.hu/ 2013.06.25. 00:34:51

ÓÓó :( borzasztóan sajnálom! Együtt érzek veletek! Még mi is gyászoljuk a kutyusunkat aki év elején hagyott itt minket :( Ölelés nektek!
süti beállítások módosítása