Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nagy lépések

2013.01.28. 10:57 | piroskaesfarkas | 1 komment

Kifizettem a neten megrendelt (pedig mennyire szeretek bemenni abba az apró boltba!) iratgyűjtőmet, csodaszép barna bőrgerinces, virágos borítású, csaknekemkészített. Nününek is van egy ilyen, az összes pocakos papirt, UH képeket, filmeket, mind ebbe fogtam össze és elhatároztam, hogy amint lehet, veszek Kisbabának is egyet. Aztán az imént felhívtam az új védőnőcimet (jaj, a régit is mennyire nagyon szeretem, csak éppen babázik. szép kis barátságszál lett a védőlányos kapcsolatból), hogy így a 14. hét derekán bejelentkezzek már. Eddig ezt is halogattam, féltem tőle, elkiabálásnak gondoltam, vagy akármi, de nem mertem felhívni. Jövő héten kijön hozzám és elhozza a kiskönyvemet. Hhhhh......

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr995048035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ßóbita 2013.01.29. 16:28:47

Persze, hisz nő az a gyerek :) Fél éven belül itt van már! :)
süti beállítások módosítása