Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Lelkesito

2012.12.26. 16:47 | piroskaesfarkas | 6 komment

A szulesznom, aki eloszor kezebefoghatta Nunut, egesz nap mosolyt hoz nekem! Az olelesevel, ahogy bekukkant, mikor elsuhan a folyoson es ramszol, hogy ne mozogjak, mikor csak beinteget ide. Az elobb pedig behozott hozzam egy magzatmazas, ujszulott babat, hogy lelkesitsen. A kicsi Alexandert. Annyira, de annyira jo volt! Heni ma olyan jot tett velem, hogy itt volt....koszonom!!!! A noverke meg jott es megmerte a lazamat, 37,1, amire lelkesen bologatott, hogy nagyon jo. Akkor orulok neki. Kis gorcsok, szurkalas, fajdogalas van, ver nincs. Iszonyuan hianyzik Nunu!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr394982323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alamaison 2012.12.26. 17:28:15

Menni fog ez, célba érnek az imák, meglátod.

magne B6 helyett inkább a Magnerot tablettát javasolta a nőgyógyász: sokkal több benne a Mg, és nem leszel tőle éhes! A 7-9 hónapban a kis keményedéseken is sokkal jobban fog segíteni! :-)

Lattipa 2012.12.26. 19:55:43

én az elöl fekvő lepényemre -görcs ellen -gyógyszertári magnézium-citrátot kaptam, napi 2000 mg (és jóval olcsóbb, mint a magne B6) Esetleg még Rutascorbin a vérerek erősítésére.
Megy a drukk folyamtosan! A szülésznőnek meg respect :)

jutkibutki · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2012.12.26. 20:11:13

Dràga Heni, imàdom én is, napfèny az a csaj:)
Örülök, h ott van veletek. Puszi!

szosz10 2012.12.26. 22:38:17

Jesszum, én most keveredtem ide!
Húúú megy a drukk innen is!!!! Kiatartás nektek!!!! Itt vagyunk sokan, küldjün az energiát!!!!! A szülésznőnek egy hatalmas nobel-békedíjat küldök!!!! :-)

wodter 2012.12.26. 22:40:51

Nagyon, nagyon szorítok! Ismeretlenûl is Ölellek! Helga

Csajócák 2012.12.27. 07:32:40

Mindennap szorítok.
Biztos vagyok benne, hogy Nünü jó kezekben.Ki kell bírni Piros, hogy ne idegegeskedj.Érted!!!A kismacóért és Nünü is kibírja, hisz cserébe lesz egy tündibündi kistesója.
hajrá hajrá hajrá!!!!

Évi
süti beállítások módosítása