Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Helyzet

2012.12.26. 11:55 | piroskaesfarkas | 11 komment

Ugy megyek ki pisilni, mintha aknamezon lepkednek. Volt vizit. Az a doki az ugyeletes, aki nyaron szendvicset evett, mig a masik kezevel az alvazamat uh-zta. Kozolte, hogy akarhogyis jajgatok, nem neznek meg uh-n, csak holnap, mert mit szamit az az egy nap. Ezt nem is minositem. Kint baratkoztam a takaritonenikkel, akikkel ugye lassan 2 eve joban vagyok, es akik anno gyereket kerestek nekem....ekkor jott a szulesznom, akivel agyonolelgettuk egymast es karomkodva kerdezte, hogy mit muvelek megint. Panaszkodtam az uh miatt, es Javasolta, kornyekezzem meg dr Kimondhatatlannevut. Igy is tettem es lam, bejutottam uh-ra. A baba az uh szerint jol van, 8,5 hetesnek latja a gep. Hallottam a szivdobogasat es lattam mocorogni a kis Gumimacit!!!! A petezsak also resze levallt a mehfalrol -vagy valahogy igy- es ott van a hatalmas hematoma. Fekudnom kell itt es kapok verzescsillapitot (nem mertem bevenni, mert elolvastam a neten es allitolag tilos terhesen, Dicynone, de vegul most a delit bevettem...), magneB6-ot, nyomom az utrot es szigoruan fekudnunk kell. Most eppen nincs verzes, sokat iszom es csak nezek ki a fejembol, mert mar nem is tudom, mit erzek.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr444982010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tsetten 2012.12.26. 12:05:23

Szia Piroska! Nekem 2 gyerekemnél is volt ilyen hatalmas hematóma, mind a kétszer azt az orvosi tanácsot kaptam, hogy feküdjek, emeljem égnek a lábam és imádkozzam. (Bejött:) ). A tünetek rettenetesen ijesztőek, de azt is mondják, hogy nagyon kapaszkodik az a baba, aki ezen túlesik!!! Vedd be a vérzéscsillapítót, az a veszély ilyenkor, hogy vérrög kerül a méhlepény alá, és amiatt lelökődik. Én még valami C-vitaminos érfal erősítő kombó gyógyszert is kaptam. Túl lehet ezen lenni, nagyon nagyon szorítok!

Timi/P-E anyuja · http://mestermanok.blogspot.hu/ 2012.12.26. 12:13:10

Nagyon-nagyon szorítok Értetek!
Napközben is többször eszembe jut, hogy remélem jól vagytok, használ a gyógyszer és a sok pihenés és hogy ez a pici baba erősen kapaszkodik!
Bízom benne, hogy minden a legjobban alakul!

albkozi 2012.12.26. 12:15:36

Kedves Piroska! Elbújtam a gondolataim közé, és Veletek vagyok, mondtam egy imát. Szeretettel ölellek.

cucka 2012.12.26. 12:18:14

óPiros, veled vagyunk! +++++++

ildiko78 2012.12.26. 12:55:40

Kívánom, hogy minden rendben legyen! És a sok jó tanács mellé még egy: a sok vérzés miatt kellene a vas a szervezetednek, egyél sok céklát! Aztán gondolom adnak vasat.

Ildikó

(sokat gondolok rátok, sok sok ölelés)

Mackómézi 2012.12.26. 13:59:02

Kapaszkodj erősen, kicsi Gumimaci!!!!

Csajócák 2012.12.26. 15:07:45

Hajrá Gumimaci!!Ez a kismackó már annyi mindent kibírt eddig is, hogy muszáj, nagyon muszáj ezt is kibírnia!!!!!

De mikor lentebb megláttam a címet, nagyon csúnya szó szaladt ki a számon..le sem írom, nehogy kiakadj.

Csak drukkolok itt csendesen, mert olvalak ám veszettül, csak lusta némber vagyok írni.

Tarcsá ki Kismackó!!!!!!
Meg Te is Piros!!

Évi

nora72 2012.12.26. 16:25:52

Nagyon drukkolok nektek!

Melike80 2012.12.26. 17:30:18

Csak most néztem be, jöttem nektek Boldog Karácsonyt Kívánni, és Gyönyörködni Nünüben. Erre, most csak sírni tudok. Piroskám, mi történik még veled? Annyira sajnállak Drágám. nem érdemled ezt meg, ez már túl sok. Bízom benne jó kezekben vagy, és imádkozom értetek a kisbabáért. Tudom unalmas már. De, én is hasonlóan voltam. Ömlött a vér, és görcsöltem, két héten át Dalmával. Duphastont kaptam, és utrót, és nem kelhettem föl sem. Engem még kórházba sem fektettek, az akkori orvosom, azt mondta ha el akar menni, menjen a baba.. Azóta Dalma 3 és fél éves. Kívánom nektek is egy rossz elmék legyen majd, és egy egészséges kicsi babátok szülessen. Puszillak

gneke 2012.12.26. 19:52:07

A Dycinone-t nyugodtan szedheted, és igen, ha tudsz C-vitamin tis mellé. Nagyon jó vérzéscsillapító.
Ez a baba nagyon ragaszkodik hozzátok, nyugodj meg, minden rendben van és lesz is! Nem ismétlem magam, de ugyanígy játszódtak le velem a dolgok 11 éve, tudod nekem is nov 9-i beültetett babám volt. A nagylány ma is gyönyörű, büszke vagyunk rá, és a mai napig mindent elér amit akar, igazi ÉLETREVALÓ csajszi. Ne feledd, OROSZLÁN lesz!

mammaagnese 2012.12.28. 13:42:41

Hát, azt kell mondjam, hogy bátor vagy. IVF-es terhességgel vérzéssel fekszel kórházban, és nem veszed be az orvos által előírt gyógyszert, mert az interneten mást olvastál.
Ha elég ügyesen keresgélsz a guglin, azt is megtalálhatod, hogy a Föld lapos...
Most hogy idáig jutottam az írásban, rájöttem, hogy a "bátor" jelző helyett a "felelőtlen" megfelelőbb lenne.
Őszintén kívánom, hogy felelőtlenséged ellenére semmi baj ne történjen, és egészséges babának adhass életet!
süti beállítások módosítása