Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Helyzet a hatodik hét végén

2012.12.06. 12:20 | piroskaesfarkas | 28 komment

Elkészült a vérvizsgálat, a folyosón szomorúan közli a kedveslány, hogy a megrendelt 5600 helyett csupán csak 3 ezer feletti az érték. Összetörök. Igyekszem arra koncentrálni, hogy ne bőgjek majd a rendelőben. Farkassal egy szót sem szólunk egymáshoz. Biztos vagyok benne, hogy méhen kívül van. Megáll az idő. A kedvenc nővérkém elhalad mellettünk, számolgat és bólogat, hogy ez bizony kevéske hcg, és mennyire borzasztó, hogy újra ez történik velem. Mosolyogva helyeslek. Aztán egyszercsak szólnak, hogy mehetek vizsgálatra. Csillagszemű kérdezi, hogy miként vagyok. "Meg van tépázva a lelkem". Elnézően mosolyog és rákérdez a fizikai tüneteimre. Semmi. Megint hallom a háromezervalamennyi adatot, majd szemrebbenés nélkül elfekszem és várok. Azonnal felém fordítja a monitort: "Van legalább egy jó hírem, hogy nem méhen kívül van a terhesség, nézze. Itt van méhen belül. Ott a petezsák és nem is üres, van benne egy embrió." A szomszédban találkozunk.

photo_2.JPG

Felkapkodom a ruháimat, aztán Farkast a folyosón és kopogtatunk a szomszédos ajtón. Csillagszemű szerint pont a hatodik hét végének megfelelő az, amit látott odabent (most vagyok a 42. napon, ha úgy számolom, hogy november . volt a beültetés, előtte hozzáadok 14 napot), hiszen ilyenkor petezsákot kell látni egy kicsike embrióval. Igaz, kéri, hogy továbbra se éljük bele magunkat, ne vásároljunk babaruhákat, mert az előzmények, meg a kétszer 40-es érték, meg most sem nőtt annyival, amennyivel kéne. Hányszor hallottam ezeket a mondatokat már. Nem is tudok örülni. Csak egy picit megkönnyebbültem talán, hogy méhen belül kapaszkodik a kicsikénk. Ott növekszik, miközben már leírták, megvonták Tőle a progeszteront, volt feketedarabkás vérzés, meg nagyvérzés, és Ő még mindig ott fejlődik a petezsákocskájában.Hhhhhh..... Most már nem akar hcg-t méregetni, csak 18-án be kell mennünk és ha szépen fejlődik, lesz szívhang, megfelelő méret, akkor örülhetünk a fa alatt. Meskebarátnőm arra biztat, hogy jövő hét végén könyörögjem be magam valami jó kis helyre, ahol szuper UH gép van, mert ez az intézetes egy mákostészta.

Ui: Nagyon, de nagyon szépen köszönjük Nektek a bíztatást, a velünkérzést, mindent! Annyira jó olvasni, hogy itt vagytok, mikor ott ücsörgök körömrágva a folyosón!!! Meg mikor éjjel nem tudok aludni és filozófálgatok!:))) Ölelés Nektek!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr594950813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hangacuka 2012.12.06. 12:24:00

:))) menni fog ez, tudom!!!!

zs.zs.zs 2012.12.06. 12:26:48

Huhh, csak így tovább! ++++++++
(Én is elmennék másik uh-ra, és amilyen paragép vagyok, hcg-re is...)

szosz10 2012.12.06. 12:27:08

Gyáááááááááááááá, dejóóóóóóóóóóóóóó!!!!!!!!
Igen, 1 hét múlva könyörögd be magad valahova!!!!
Jaj, de jóóó lenne, de oké, még nem éljük bele magunkat, csak drukkolunk, csendben!!!
(Na nem is kapucsinót kérek, hanem valami töményet inkább! :-)))

Provence13 2012.12.06. 12:28:52

Huhhh. Anyam! Kis ugyes! Tenyleg tiszta makos teszta...

Melike80 2012.12.06. 12:32:23

Halkan gratulálok!! És nagyon nagyon szorítok.Meskének igaza van, én is elmennék uh ra jövő hét vége felé. Csillagszemű pedig.. inkább nem is véleményezem, de nagyon nem szimpatikus. Pihenj sokat, vigyázz magatokra. Nagyon. Puszillak

Aniko Pataki 2012.12.06. 12:38:28

Simán benne van az értékben:):):):)

piszenpisze.hu/tablazatok/hcg-szintek-a-terhesseg-alatt/

Puszi!!! Éljen a kisNünü!!!!!! Istenem,de boldog vagyok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mintha én lennék babás:):):)

STike · http://icikepicike.freeblog.hu 2012.12.06. 12:43:39

Megértem, hogy nem meritek magatokat beleélni, de te csak bízz tovább.Az a baba aki ennyi mindent túlélt, az nagyon erősen kapaszkodik és élni akar. Progeszteront azóta sem kapsz?Nálunk az utro mentette meg mindkét lányomat, én megkérdeznék egy másik dokit, hogy nem kéne-e. Nehogy most meg ezen múljon...Ártani nem árt ha kapod és egy spontán létrejövő terhességnél is kb ilyenkor írnák fel, ha szükséges.

ildiko78 2012.12.06. 12:51:47

sírok annyira örülök, remélem minden rendben lesz (a süti meg odaég, de azt hiszem ilyen pillanat nem sok van)
(fogadd meg a barátnőd tanácsát az UH-gal kapcsolatban, annyival kevesebb izgulás)

Ildikó

ßóbita 2012.12.06. 13:01:29

De jó, de jó! Kapaszkodik ez a gyerek rendesen! :) A hcg-t nem értem, de mit számít, ha ott van?

erdeipetymeg 2012.12.06. 13:06:36

Dedjó !!!!!!!!!! Kapaszkodik, az a lényeg:):)

Igenigen, tessék egy klassz UH-ra kéredzkedni, HCG-t pedig nem mérni többet !!!!!!!

:) Petezsák embrióval, szuuupeeer:)

erdeipetymeg 2012.12.06. 13:09:19

tessék nekem bekarikázni a mákostésztában azt a gyereket !! legalább annyira, hogy mégis merre????:)

kecs 2012.12.06. 13:12:34

Akkor hat jol van

Melike80 2012.12.06. 13:27:42

Stikével egyetértek. Nekem is mindkét lányt, az utro védte. Nem veszítesz vele. Szerezz be gyorsan. Én anno hetente mentem UH ra.. sztk, kórház, magán.. amíg meg nem nyugodtam, hogy minden rendben vele.

STike · http://icikepicike.freeblog.hu 2012.12.06. 13:36:51

Engem is hetente nézett a dokim a 12. hétig, pedig én "csak" véreztem...Nekem kicsit lazának tűnik Csillagszemű hozzállása, főleg az előzmények miatt. Váltsatok orvost!!! Ő megtette ami tőle telt, ott van az a gyerek.Ha marad is, nem az ő érdeme....Hogy maradjon is, váltsatok!

cucka 2012.12.06. 13:41:22

remélem, minden a lehető legnagyobb rendben fog történni, nagyon sokszor ölellek-drukkolunk nektek!

Timi/P-E anyuja · http://mestermanok.blogspot.hu/ 2012.12.06. 14:02:00

Továbbra is mennek a drukkok!
Remélem villámgyorsan eltelnek a napok 18-áig, és további jó hírekkel szolgálsz nekünk.
Talán a karácsonyi készülődés kicsit segít elterelni a gondoltaidat még ha csak egy pici időre is.
Nagyon izgulok Értetek!!!

nora72 2012.12.06. 15:03:16

Nagyon izgulok érttek,már régóta na most meg mégjobban:)

jeta 2012.12.06. 17:59:23

Hurrá! De jó hír! Kell Nektek még egy Nünü! Valahogy éreztem ez most más, pedig nehezen indult, de sokminden épp akkor történik úgya ahogy szeeretnénk! Sok pozitív energiiát küldök és gondolok Rátok ezekben a nem könnyü várakozással teli napokban!Éljen mégegyszer! Hurrá!

Zsebencik Lopédia 2012.12.06. 18:12:50

szerintem hallgass Nünüre, aki már tudja, amit Ti még nem ;)

Birge 2012.12.06. 18:47:47

Hjaj, ennyi izgalmat!!! Alig mertem megnyitni az oldalt... Továbbra is drukkolás és idegondolás és csodavárás! De máris ünnepibb a hangulatom! Nagyon erősek vagytok, főleg a Picike, aki így kapaszkodik! Hajrá!!!

Mackómézi 2012.12.06. 19:48:33

Továbbra is izgulok, drokkolok!

Remélem, hogy ez a rengeteg pozitív energia - ami ennyi kedves olvasótól (is) árad Felétek - segíteni fog, és a következő uh-n már pulzálni fog egy csöpp szívecske is!

Úgy látom, az idei advent sokunknak különleges, mivel Karácsony eljövetele mellett nagyon várjuk még ezt a pici életet is!

LilyotV 2012.12.06. 20:59:40

csimpikézik ♥ :)

gneke 2012.12.06. 23:48:53

Eddig nem mertem írni, de nagyon drukkoltam. 11 éve naprapontosan ugyanígy voltam kismama, mint te most, és dec 5-én láttam először UH-on és már az sem érdekelt, hogy "csak" egy embrió van, nem 3. További drukkok mennek!
Nem akarom írni, de tudtam, hogy minden rendben.

Millye · http://millyetortai.blogspot.hu/ 2012.12.06. 23:49:24

Jaj de örülök nektek :) Továbbra is csuriban a kezem :) nagyon sokat gondolok rátok! Ölelés!

Helga01 2012.12.07. 08:02:20

Mégiscsak van és él és kapaszkodik!
Hihetetlenül drukkolok Nektek!

lius 2012.12.07. 15:01:30

orulok hogy neked sikerul! mert sikerulni fog. csak optimistan!

Adrika4 2012.12.07. 15:36:47

Kicsit elhanyagoltam az olvasást mostanában, de ilyen jó hírre jönni mindig öröm. Én is nagyon szorítok Nektek! Puszi
süti beállítások módosítása