Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Sapkamucus

2012.07.21. 22:18 | piroskaesfarkas | 4 komment

Sikerült lebeszélnem erről a sapkáról. Nem volt könnyű, de nem hoztuk haza:) Továbbá örülök, hogy idáig nem kúszott be egyetlen ruhadarab sem ami hellomacskás (egyszínű, vagy aprómintás felsőket és mindenféle rávarrtállatmentes leggingseket kerestünk neki...komolyan mondom, nagyítóval kell kutatni ilyesmiket......mindenre ráírnak valamit hatalmas betűkkel, vagy rávarrnak rémes dolgokat...egyszínű, vagy sokszínű csíkos, vagy pöttyös, vagy apróvirágos szerelések alig vannak....pláne, ha mondjuk szürke-fekete-barna darabokat keresek kislányra, legyen az zokni, felső, harisnya.....Bezzeg rózsaszínből és barackvirágszínből nincs hiány. Nem vagyok rózsaszín ellenes, na de hogy csak az......?! A fiú részlegeken leltem rá egy sötétkék feliratmentes felsőre, meg egy másik boltban volt fekete és sötétmogyorószerű leggings..rábukkantam még egy jópofa csíkosra is, de később észrevettem a bokánál egy tenyérnyi mikiegeret, ami kifejezetten ronda volt-mikiegeret is szeretem, sőt, van olyan pólója is, amin egy nagy van elől, de az ízléses, már legalábbis szerintem). Hol vannak azok a kis felsők, amelyek egyszínűek vagy aprómintásak, nincs rajtuk semmi, csak a nyakuk körbehorgolva kis csipkével? Irány a túrkáló.

66photo.JPG

photof44.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr724670233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millye · http://millyetortai.blogspot.hu/ 2012.07.21. 23:12:59

Ügyes fotós vagy, Nünü pedig továbbra is szépséges! :)

alamaison 2012.07.22. 14:53:30

Ruhafalván lehet találni ilyen darabokat, én is onnan szoktam levadászni. Most nagy leárazás van, ma estig.
Hajrá!

Lily [free] 2012.07.22. 17:42:04

én ma a Goubán csudahelyes kislány holmikat is láttam :)

ßóbita 2012.09.23. 23:14:44

Ráakadtam a bonprixen egy tüneményre, ami szerintem illene Nünühöz: www.bonprix.hu/bh/offer.htm?cat=3.12.999.1.2.1.&pr=76431 itt vannak szerintem olyanok amiket keresel :)
süti beállítások módosítása