Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Tul es megsincs vege

2012.07.11. 15:30 | piroskaesfarkas | 8 komment

Tul a kureten. Ha azt gondolnank, hogy mindjart pakolhatok es mehetek haza -ahogy a tobbiek itt kuret utan- , vegre valaszokat kaphatok, tevedunk. A mutobol kifele a doki elmagyarazta Farkasnak, aztan kesobb nekem is, hogy mehen belul nem talalt semmit. Szerinte lehet, hogy a tegnap reggeli verzessel kiurult, de lehet, hogy nem. Mivel se tegnap, se ma nem vettek vert a hcg-hez, nincs osszehasonlitasi alap, de azertholnap megnezik az erteket-"sajnos elfelejtettuk". Tovabbra is tartanak a mehen kivuli terhessegtol......Lassan a hajamat tepem. Mikor magamhoz tertem a beavatkozas utan azt hittem, fellelegezhetek. Kaban kerdeztem Farkastol, hogy mi tortent, hany babat vettek ki, mit talaltak? Gyanus volt, hogy azt mondogatta, hogy majd kesobb megbeszeljuk.....mit mondjak meg??????!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr224645826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KÉ81 2012.07.11. 15:50:50

Reméljük a legjobbakat! Nagyon szorítok nektek! Mielőbbi testi és lelki gyógyulást kívánok.

Zita03 2012.07.11. 16:14:00

Nem tudok mit írni...
Sokszor gondolok Rád! Imádkozok Értetek.

Biké 2012.07.11. 17:47:56

Megszakad a szívem! :( Itt bőgök a gép előtt. :( Tudom mi mindenen mész most keresztül! Nekem az első terhességem halt el 10 hetesen. A 4. lombikunk volt! :( Légy erős!

Kinga85 2012.07.11. 17:52:36

Annyira sajnálom :( Régóta olvaslak, és nagyon drukkoltam. Sajnos nekem is volt vetélésem hasonló, a 8. hétig fejlődött a baba, de sose korának megfelelően. Aztán erős vérzés volt. Szerencsére a tervezett küret előtt csináltak még egy ultrahangot, amin kiderült, hogy már kiürült a méhem a vérzéssel. Így az el is maradt, csak méhösszehúzó cseppeket kaptam. Nagyon szorítok, hogy méhen kívül ne legyen semmi +++ Mielőbbi felépülést kívánok!

erdeipetymeg 2012.07.11. 18:36:05

Drága Piroska ! Hát most van az, hogy elfogytak az ,,okosságok'' nem tudom, mit mondjak. Csak azt tudom kívánni, juss minél hamarabb haza Nünüdhöz, és minél hamarabb legyél túl ezen a sok megpróbáltatáson !! Aztán, ha majd ismét kész vagy rá, egy új csapattal vágj neki ! Nem tudom, melyik ez a kórház, de az én dokim a Sote 2-n igazgatóhelyettes, amúgy pedig, neki nincs olyan, hogy lehetetlen... ha gondolod... majd....... szólj !
Kitartás gondolok Rád sokat-sokat, és nagyon fáj érted a szívem :-(

demetnik 2012.07.11. 21:11:00

Ne haragudj,hogy eddig nem jelentkeztem email formájában,de titokban drukkoltam,hátha mégis...
Úgy sajnálom,hogy ilyeneken kell keresztül menned!
Mielőbbi felépülést kívánok és sok-sok bátorító ölelést küldök Neked!

ßóbita 2012.07.13. 00:09:37

Ha nem Te mesélnéd, nem hinném el. Ilyen nincs. Basszus. De azt se hiszem, hogy méhen kívüli, igaz nem vagyok orvos, és nem voltam még várandós se, de ennyi idősen elférne még a petevezetékben???1,5-2 cm lenne a 8 . héten, a petevezeték tudtommal ennél jóval kisebb, szóval nem értem...

tsetten 2012.07.13. 08:55:14

együttérzek Piroska, nagyon nagyon ölellek.
süti beállítások módosítása