Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Paradicsom

2012.07.03. 07:41 | piroskaesfarkas | 7 komment

Leszedtek az elso piros paradicsomokat, es az egyetlen paprikat. Boldogan kurjongatott a telefonban, hogy O tepte le a palantakrol. Aldom a technikat, hogy az esemenyrol egy perc mulva lathatom is a videot, ha mar nem lehetek ott....... Nagy harcok aran tegnap este szereztem utro receptet, de igy persze megint egy ideje nem tudtam adagolni. Kb. Szerintem mindegy is. akit csak lehet, elkapok es probalok informaciot kihuznibelole. Dr Kimonhatatlannevu este azt mondta, hogy O mar szive szerint megcsinalta volna a kuretet, de a fomufti, aki itt a nagy szaki es csak hetfonkent nagyvizitel ugy gondolja, hogy varjunk. Allitolag Ok csinaltsk mar tanulmanyokat, hogy van ilyen, hogy furan stagnal a hcg es megis lehet "rendes" a terhesseg. Dr Kimondhatatlannevu -aki mellesleg mult het csutortokon meg az ikerbabaim megszuleteserol beszelt- most csodabanbizast emlegetett. Persze, hogy lemondo vagyok, szerintem semmi sem utal arra, hogy baba lesz. Utalom, mikor azt mondhak, akarcsak tavaly ilyenkor, hogy "de maganak elo terhessege van, miert akarja elvetetni?". Persze, ez a celom....

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr514625283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timocska_ 2012.07.03. 09:43:22

Szia! Már írtam neked párszor, hogy mennyire drukkolok értetek!
Aztán ma jutott eszembe, hogy azt meg nem mondtam, hogy nekem április 25-én lesz + a tesztem (amúgy napra pontosan tudom, mikor fogant a bébi - bár nem lombik) és csak május 19-én láttak valamit az uh-n! Addig riogattak méhen kívülivel is, még a munkahelyemről is berángatott a dokim egy soron kívüli uh-ra is, de még a SOTE II-n lévő szuper uh-val is csak egy "felritkulás" vagy mit láttak két héttel a + teszt után.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy fel a fejjel és csak pozitívan, a gondolatoknak teremtő erejük van! Kitartás!!! Remélem nem baj, hogy leírtam, de hátha...

KÉ81 2012.07.03. 13:42:05

Drága Piroska!

Már remélni is csak óvatosan, magamban merek. De én még nem adtam fel, hiszek ebben a kisbabában, hiszek a csodában!

Sok erőt és kitartást kívánok nektek! Puszi! ++++++++++++++++++++

Warnyús 2012.07.04. 20:15:44

Mi van veletek? Semmi hír... Bízunk!! Kitartás!!

cucka 2012.07.05. 08:15:42

remélem, jól vagytok!

Anita... 2012.07.05. 11:04:37

...izgul-izgul.. jól vagytok???

hangacuka 2012.07.05. 11:07:48

Miujság??? Kitartás!!!

ildiko78 2012.07.05. 13:15:07

remélem valami jó történik, hogy nem tudsz írni

Ildikó
süti beállítások módosítása