Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Egyedulen

2012.06.29. 17:28 | piroskaesfarkas | 4 komment

Mindenki elmehetett haza, csak az "extraeset" nem. Az ugye en vagyok. Farkas is beprobalkozott, hogy hazavinne, holnap reggel visszahoz, de nem. A konyveim unalmasak, Lius ekonyvet nem birom olvasni a telefonrol mert kifolyik a szemem, marha meleg van, agyalni meg nem hagyhatom magam ugye, mert belelovaglasejo, feladassenemjo. Kikapcsolas kell. Utrot felnyomkodtam. Etvagyam nincs, inni igyekszem. Neha eszreveszek magamon ilyen elvetemult gondolatelkalandozast, hogy mi lenne, ha valaki eppen most szul, mig en itt fekszem, es nem akarja a babat, es akkor a noverke szol nekem, hogy nem akarom -e hazavinni, en ugyis annyira szeretnek. Betegnemberen. Hoho.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr374619586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mágnyes 2012.06.29. 19:37:23

Anyám! Most olvastam el az utolsó pár bejegyzést. Engem totál kiakaszt nem csak amit érzelmileg átéltek most, hanem az is, hogy ez az összevissza beszélő (jelzős szerkezet visszavonva) banda szakorvosokbol áll. Drukkolok nektek.

ildiko78 2012.06.29. 19:58:10

Sajnálom ezt a biztonytalan össze-visszaságot amin keresztülmész, de talán nem baj, ha bent fognak, ha valami gond van, mindjárt ott van valaki.

Ildikó

Warnyús 2012.06.29. 20:09:31

Ott van az a gyerek !! Ne add fel ! Csak arra vár, hogy hidd el Te is....Nünü jobban tudja, érzi.. és egyszerűen biztos benne. Te is legyél biztos. Szorítok Nektek.

Bmama 2012.06.29. 20:31:55

Erre már tényleg nem lehet mit mondani! Csak csendben reménykedni, és bizakodni.Bmama
süti beállítások módosítása