Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

6 milimeternyi remenykedes

2012.06.27. 13:42 | piroskaesfarkas | 7 komment

A telefonrol torteno potyogtetos iras nem a kedvencem, de most ezt teszem. A reggeli korhazbarohanos baloldali remesfajast jajgatom meg most is es varjuk a delben az intezetben levett veradatokat. Igen, reggel borzasztoan elkezdett fajni elol balra fent, amitol hatul a derekam folott is sajgott rendesen, alig birtam magammal. Azota is tart, de hogy mi lehet, nem tudom: vese? Maj? Mi? Alig birtam magammsl a kocsiban, majd egy orat vartunk az uh-ra. Nagyon idos bacsi vizsgalt, es mutatta a monitoron a petezsakot, ami 6 mm. Bizakodo, bar szerinte kisebb, mint 6 hetes, es ugyan mondtam, hogy lombik beultetesbol foganhatott, mintha meg sem hallotta volna "biztosan elszamolhatta a megtermekenyulest". Nem vitatkoztam. Rohanas at az intezetbe, nemi macera utan( errol kesobb nemtelefonrol reszletesen) vervetel. Most varakozas a hcg eredmenyre, utana irany dr Talano rendeloje. Amugy osszefutottam a folyoson Csillagszemuvel, mondtam, hogy nem akarnak vert venni... Meg csak meg sem kerdezte, mi a helyzet, amugy havarju- jelleggel sem....

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr854614664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bmama 2012.06.27. 13:59:58

Reménykedem én is Veled! Bmama

Timi/P-E anyuja · http://mestermanok.blogspot.hu/ 2012.06.27. 14:16:34

Továbbra is rettentően szorítok Nektek és Veletek együtt reménykedem!

cucka 2012.06.27. 14:33:50

veletek vagyok, sokat gondolok rátok!

Adibaba 2012.06.27. 15:09:31

A bal oldali és hátsó fájás szerintem lehet akár méhszalagok nyúlása is.
Nagyon-nagyon drukkolok, feltétlenül írj majd hogy mi van!
Csillagszeműben meg jó nagyot csalódtunk mindannyian...

KÉ81 2012.06.27. 15:17:31

Minden a legnagyobb rendben lesz! Nagyon várom a híreket rólatok. Vigyázz magatokra! Sok +++++++!

Puszi

BPanka 2012.06.27. 15:27:00

Ó, tudom, hogy javíthatatlan optimista vagyok, de egy 6 mm-es petezsák az én szememben már jóval több, mint remény... Továbbra is nagyon drukkolok!
süti beállítások módosítása