Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Leporolt élménypillanatok

2012.06.03. 20:00 | piroskaesfarkas | Szólj hozzá!

Képtelen vagyok letölteni a telefonomról a képeket. Még havas fotók is vannak rajta. Sőt, Farkas készülékén még annál is több (azokat is én lőttem...Ő leginkább sóhajtozik, hogy ha azzal is fotózok...ha pedig megkérem, hogy csináljon majd képet, mikor én nem megyek velük, a legtöbb használhatatlan, és általában minden alkalommal kiszúrja a szemem 1-1 felvétellel....na mindegy). Pöti kell hozzá, hogy lejöjjenek a fotók az Ő gépére, majd onnan egy adathordozóra és onnen pedig az én gépemre. Ha pedig ez a csatlakozás megtörténik, nincs időm válogatni a telefonosfotókból. Úgyhogy most, hogy fekszem (amiről azt gondoltam, hogy de jó lesz, meg mennyit olvasok meg írok meg levelezek és behozom a lemaradást, rém nyűgösítő így lassan egy hét után - persze vannak ennél megterhelőbb dolgok is, tudom én:) és Pöti csak bekukkant és jót derül rajtam "Helló kotlós" és kifejti, hogy szó szerint kotlok a tojásaimon, majd felnyerít, szóval legalább most idebiggyesztek majd pár régit, telefonosat.

Kiki 124.JPG

Kiki 125.JPG

Kiki 126.JPG

Kiki 129.JPG

Kiki 141.JPG

Kiki 145.JPG

Itt van rögtön ez a sorozat, valamikor tél végéről, Nagyikáéknál. Látható rajta a "titkos ösvénye" (mostanában minden titkos meg csoda, pl. Fügi a csodakutyája), ami a felső kert egy része, ahová elvileg csak Anyika járt metszeni, gazolni és nem Nününek lett kiépítve, amit Ő gondol róla. Téglákat kellett betenni az elejére, hogy fel tudjon osonni és ott bújkálhasson a végében lévő öreg fenyő törzse mögött. Azóta is tart a lelkesedése, bár most már bozótvágóval kellene megközelítenie a titkos helyét. Látható még Mici is a képeken, ahogy menekül a gyerek elől, aki csak ölelgetni akarja (nincs szinkorn a kommunikációjukban, esetleg roppant kevés). A végén beboxol egyet Nününek, aki magyarázza is mindenkinek, hogy olyan cicát szeretne, aki nem boxolódik folyton és lehet szeretgetni. De azért minden alkalommal barátságos hangulatban eszegetnek, Nünü minden ennivalóját megosztja Micivel, aki érdekes módon ilyenkor bármit megeszik, ha a gyerektől kapja.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr154562967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása