Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hosszú rajzos bejegyzés

2012.05.31. 13:57 | piroskaesfarkas | 2 komment

Fekszem az ágyban, ahogy ígértem. Jó, kicsit majdnem ülök. És jó, kicsit kimentem a kertbe, hogy felügyeljem, ahogy Pöti darabokra fűrészeli a nádat, amivel aztán kikaróztam a paradicsomokat. És jó, kicsit kimentem és lefotóztam pár rajzát a gyereknek, mert mindig rémesen lemaradok a követéséről. Először is felkutattam a házban éppen használatban lévő füzeteit: 6 db. Ezeket becipeltem a szobába (jó nagyok is vannak közöttük) és lapozgatni kezdtem. Nyerítős felüdülés. Némelyiket mellettem rajzolta, emlékszem is rá, meg fel is iratta felem a címeket, mások viszont nekem is újdonságként hatottak. Akkor egy kis válogatás:

A dínó. Ezt most rajzolta, és mondta a fajtáját is (mert tud egy csomót, meg hogy melyik hány tonnát nyom, mit eszik, melyik korban élt, stb.) de elfelejtettem.

Kb. 2 hónapja készülhetett. A címe: Lekvárt ettek. 

Cím: tavi elefánt szívja fel a vizet. Kicsit algás.

Cím: Óvodások. Imádom, ahogy kitölti a papirt, de látni kellene, ahogy alkot. Ezt pl. azzal kezdte, hogy másodpercek alatt megrajzolta az összes karikát, aztán gyorsan az arcokat, hajakat. Mint akit fűt az ihlet:)

Cím: Csigagyülekező vezércsigával. Anyaca törölgeti egy roggyal a csigákat, mert még kicsik és nem tudják, hogy kell mosakodni.

Ez itt februári mű, igaz, közös. Mert kért egy lovar meg egy kislányt, de utóbbiból csak a ruhája és a kerek feje lett kész, utána átvette az irányítást. 

Hasonló ez a rajz is. Enek a kislánynak is megrajzoltam a fejét és a ruháját, a kisfiúnak szintén, a többit Ő tette hozzá. 

Sajnos ennek a címét len tudom, még januárban készült. Néha ilyen nagyon színes, kusza rajzokat készít, máskod meg egyszerű vonalvezetést alkalmaz:)

2012 januárból. Cím: Fekedős virág, ami mérgező. A fekedő azt jelenti, hogy régen fehér volt, de egyre jobban feketedik.

2012 január. Cím: Nünü, Apaca, Anyaca a pataknál. A patakban vizinövények nőnek. Két napocska van, hogy egyedül ne unatkozzon az egyik. Villámlik és mennydörög.

2012 január. Cím: Csigák. A kicsinek van lába, hogy könnyen szaporázza magát. Ez egy tápláló csiga, mert mindent megeszik, nagyon falánk. A kicsi csigának még van lába, hogy jobban szaporázza magát.

2012 január. Szemüveges angyalka és egy fiú angyalka.

Erről teljesen lemaradtam, de valamikor év elején születhetett.

Itt vannak a lovaim, amiket Ő színezett ki. Szereti, ha rajzolok Neki és színezheti. Én viszont soha nem rajzolok bele az Ő rajzaiba és nem is javítom ki, hogy mi milyen színű és hány lába van, stb. Esetleg csak az fordul elő, hogy befejezi az általam elkezdett rajzokat.

Pl. íme egy rajzom, ami még színezésre vár. Egészen részletesen meghatározza, hogy mi legyen a képen, mit rajzoljak a kislány hajába, kezébe. Ő itt éppen csokitortát megy vásárolni az anyukája születésnapjára, de előtte virágot is visz:)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr494557160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ßóbita 2012.05.31. 15:43:32

Édesek! Nemcsak Nünü rajzol jól!!!!

Tuti 2012.06.01. 16:19:20

A rajz iránti szeretetét, képességét, azt hiszem Tőled örökölte. :)
süti beállítások módosítása