Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Alkot-rajzok minden mennyiségben

2012.02.13. 12:10 | piroskaesfarkas | Szólj hozzá!

Ha meglát egy üres papir felületet, rákérdez, hogy rajzolhat -e rá. Lát egy új mesét, olvasunk egy történetet, kap egy új játékot, már beindul a fantáziája és lerajzolja. Egész történeteket vet papirra, élmény figyelni. Továbbrais találunk rajzokat bőven a füzetekben (a ház különböző pontján vannak elhelyezve, hogy mindig kezénél legyen egy üres lap, és van vagy öt adag kréta, toll ugyanígy:), ezeknek nem tudom már meg a címét, míg vannak olyanok, amelyek egy mesekönyvet megtöltenének, ha leírnám az általa hozzáfűzött szotrit.......Hamarosan egy másik helyen fogom gyűjteni, rendszerezni az alkotásait, mert annyi van, hogy itt nem győzöm.

"Egges cápa színes foltokkal és szarva is van" (elmagyarázta ám, hogy milyen is az az "egges" cápa, de már elfelejtettem)

"Gyerekek kisegeret simogatnak"

az egér közelebbről:)

macska (részlet)

"Kislány sétáltatja a mókás kis narancssárga fülű kutyáját, pórázzal"

Papa

"A kislány boldog, mert rászállt a fejére egy madráka, jajdearanyos"

"Apaca karjában vagyok én, mikor megszülettem. Ölel engem, Anyaca pedig simogat és boldogan örül." - karácsonyi ajándék volt Apacának

Ez az én karácsonyi ajándékom volt Nünütől: "Tündér, amikor süninek öltözött"

Ezt Pöti kapta karácsonyra Nünütől (ezek már keretben is vannak): "Pöti színes sálban"

"Karácsonyi angyalka, pöttyös ruhában és piros masnival."

Ezt még tavaly október környékén rajzolta, nem sokkal azután, hogy elvesztettük a babánkat és kórházba kerültem. Szíveütött, mikor egyszercsak megjelent a konyhában, kezembenyomta a rajzot és így szólt: "Anyaca, ez Te vagy! Itt van egy baba a hasadba, a kistesvérem. Tedd ki a hűtőgépre." Azóta ott van. Sosem mondtuk akkor sem, és azóta, sem, hogy mi történt, csak annyit tudott, hogy fájt a hasam, azért mentünk orvoshoz. Nagyon sokat emlegeti a kistesó témát, hogy mennyire szeretne és miket fog csinálni, ha együtt lesznek.....Hhhhhhhhhhhhh......

Ez éppen egy banki átutalásos nyomtatvány hátoldalára készült félperces alkotás. "Apaca és Én, ott dobog a szívem a mellkasomban."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr64101130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása