Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem maradtak

2011.07.04. 10:26 | piroskaesfarkas | 14 komment

Nem is tudom, hova tegyem el az UH képet a hűtőről......Nem maradtak itt. Lajos tegnap éppenhogy, de megérkezett......Már vérvételre sem akarok elmenni, mert minek. Farkas még reménykedik és azt szeretné, hogy legalább egy tesztet csináljunk. Én összetörtem, de pár nap és reménykedem tovább, a majdakövetkezősikerülben. A legjobban az fáj, hogy ránézek Nünüre és nem tudom, hogy valaha lesz -e testvére. Meg az is, hogy mióta Őt hordtam a szívem alatt tudom, hogy én háromgyerekes lélek vagyok.....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr693036952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pancsika20 2011.07.04. 11:05:25

Nagyon sajnálom! Reméljük, még tényleg van remény,! Nagyon sok erőt és kitartást kívánok neked! Ismeretlenül is egy nagy baráti ölelést küldök neked, szívem összes szeretetével!

manner 2011.07.04. 11:58:09

Hátha... hátha Farkasnak lesz igaza...

Melike80 2011.07.04. 12:59:29

Nem igazságos!!! Sajnálom. Puszi. Nem lesz Nünü egyke! Ha ő megszületett, fog tesója is születni! Tuti!!

bolyti 2011.07.04. 13:02:11

Hatalmas ölelés Piroskám! Minden rendben lesz! Ha nem most maradtak nálatok a babikák, akkor majd a következő!

regzsu 2011.07.04. 14:00:31

Drága Piroska! Légyszives ne vízionálj ilyen hülyeséget, hogy nem lesz Nününek tesója! Ha most talán nem is -bár ugye ez még nem 100% -, akkor lesz máskor! Fel a fejjel, Neked lesz még két gyereked, ez tuti! Tudom, most meg vagy zuhanva, de kapd össze magad, és irány előre!!! Nagyon drukkolok!

mamacs 2011.07.04. 16:33:03

Drága Piroska! Én is azt mondom,hogy ne gondolj ilyen rossz dolgokra,hogy nem lesz Nününek testvére! Jók vagytok,megérdemlitek,LESZ testvére! Gyorsan rendeld meg amit ajánlottam és hajrá!!!! Veletek vagyok,ölellek!!!!

Kismoly 2011.07.04. 19:08:33

Sajnálom, Szívem.
Vérvételre azért menj el, ... könnyebb lesz lezárni.
Biztosan lesz Testvére Nününek.
Most nagyaon sz_r... tudom..., de azért ...ha összeszedted magad, próbálj meg előre nézni. Sikerülni fog!!!
Cuppok-és vígasztalósnagyölelés!

Tuti 2011.07.04. 20:51:50

;( most sírok.. nem ismerlek, csak amiket írsz..örülnék, ha egyszer alkalmam nyílna személyesen is megismerni, mert csodálatos embernek ismertelek meg a blogodon keresztül. sajnálom, de én, mint Halak, és naiv, bízom és reménykedem a legjobbakban és Farkasban! puszik!
süti beállítások módosítása