Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Anyalánya

2011.03.10. 20:44 | piroskaesfarkas | 2 komment

Az éjjelilámpa aligfényénél csak az arca körvonalát látom, ahogy könyököl az ágy szélén és mesél. A fal mellett fekszem, közöttünk Nünü, aki kérte "nem lemenjen a Mama, csak egy icipicit idefekszik mellém aludni" - s az icipicit hangsúlyozva összecsippenti a levegőt a mutató- és a hüvelykujjával. Aztán mesét is szeretne: "Nagyika, elmesélnéd a tulipánosat légyszíves?", majd mikor ennek a történetnek vége "A két kisbocsosat is légyszíves Nagyika, ez az utolsó!"

Úgy hallgatom a mesét, mint mikor csak nekem mondta, nagyonrégen, végigmosolyogva mindkét kedves történetet. Imádom a hangját, a hangsúlyokat, a kedvességét, a szeretetet, ami megtölti a sorokat.  Kevés, ha azt mondom, hálás vagyok. Az sem elég, ha annyit írok, hogy szeretetem határtalan iránta. Hiába próbálnám megfogalmazni, nem menne. Hálás vagyok és nagyon szeretem. Ott feküdhetek az édesanyám és a kislányom mellett. Anya vagyok és gyerek is lehetek. Pillanatmegállító érzés........

Farkas és Papa külföldön kalandoznak néhány napig, így átfészkeltünk a szülői házba, így a megszokottól is több időt töltünk együtt Nagyikával.

Imádom, ahogy rajong Nünüért, ahogy játszik Vele, énekel, mesél Neki, ahogy mókázik, bohóckodik. Annyi mindent tudnék felsorolni róla, ami miatt össze vagyunk nőve, ahogy mindig is, s ahogy már Ők ketten, Nünü és Nagyika is. Ugyanúgy megmelengeti a lelkemet a félig lehúzott zoknis lábának látványa (ha leveszi fázik, ha teljesen felhúzza melege van, így egy idő után a talpa közepéig letolja a zokniját, ami ezáltal túllóg a lábán, s igen mókás, ahogy itthon így szaladgál a lakásban) - ami annyira anyikás-, ahogy régen is.

Peti az étkezőasztalnál ülve kanalazta a krumplifőzeléket, én a földön játszottam Nünüvel, Anyika pedig éppen átöltözött, miután hazaértünk. Ahogy elhaladt Pöti mögött, csak ennyit mondott: "Istenem, mindketten őszültök már....." Jeleztem, hogy nekem be van festve a hajam, de persze tudom, hogy két festés között már nálam is láthatóak a kóbor ősz szálak.....Ekkor vettem észre, hogy félrevonulva, csendesen sírdogál magában........Annyira értettem és annyira fáj. Megy az idő. Szeretném hinni, tudni, hogy akik így szeretik egymást, sosem szakadnak el, valahol mindig együtt lesznek.

Tele van a lelkem szeretettel. Alig bírom.

Sírok.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr672729119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erdeipetymeg1 2011.03.11. 20:52:29

ÚÚgy szeretlek benneteket.. így ismeretlenül is.. itt pityergek én is.....

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2011.03.14. 00:04:08

óóóó :-( de inkább ne sírdogálj, hanem menjetek és meséltessetek még Nünüvel!
süti beállítások módosítása