Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Változások

2010.09.08. 15:33 | piroskaesfarkas | Szólj hozzá!

Három fogkefe áll a tükör előtti kispolcon. Két nagy, és egy aligfogkefe, mellette pirinyó tubussal. A plafonból kiálló zuhanyrózsa peremén narancssárga gumimedve várakozik tétlenül.

A kocsiban már nem a jutu, a depesmód, frenkszinátra, kvín, sáde, szting, és hasonlók szólnak, hanem ismeretlen gyerekek és ismert grilluszvilmos dudorászik. 

Reggelente alig találok hajgumit, vagy csatot a hajamba, de a gyereknek egy egész doboznyiravalót gyűjtöttem már össze, s az Ő hajbavalóival bárhol össze lehet futni a lakásban, s bármilyen színűt vagy mintájút is képzelek el, már a kezembe is akad (és még mindig úgy érzem, hogy nem elég).

Magamnak régen vettem új ruhát, de Neki már annyi van, hogy nem férnek el a polcon, s kisebb dombokat képeznek a lakás különböző pontjain, s heggyé tornyosulnak a mosókonyhában.

Régen rengeteg időt fordítottam olvasásra. Izgalmas regények, újságok. Most is sok időt vesz el az olvasás. Gyerekmondókák, mesekönyvek.

Féltettem a kapcsolatunkat, a Farkas és köztem kialakult erős szálat, azt a különleges köteléket, amiről boldogság azt hinni, hogy senki másé nem lehet ilyen különleges. Majd más lesz, kevésbé ilyen, mint a gyerek előtt. Most már látom, hogy alaptalan volt a félelem. Sokkalta olyanabb lett. Boldogsággömböc.

Azt hittem, ha kiszakadok az ülzletiéletből, majd minduntalan vissza akarok térni, hiányozni fog, és kevésnek érzem magam nélküle. Nem hiányzik, és ha tehetem, sosem megyek vissza, s teljesen más utakat járok majd be.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr172280537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása