Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Sosemvolt kecsesboka

2009.02.13. 09:59 | piroskaesfarkas | 12 komment

Nagy haverom lett a hosszúnyelű, kígyóformára hajazó, műanyag cipőkanál, amelynek segítségével hajolgatás nélkül bírom belepréselni a megvastagodott lábfejemet a cipőkbe, miután Farkas ritunosan rámadta a zoknit vagy a harisnyát.

Pár órás laza kiruccanás alatt képes beledagadni, rákelttésztázódni a lábfejem a cipőmre, de ha sokat üldögélek a gép előtt (a munkám miatt erről szólt az egész hét), akkor is elérem ugyanezt a hatást. Főként a jobb, műtöt bokám fest rémesen, sőt, az egész lábszáram felpuffad, de a másik se kutya.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr15940540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2009.02.13. 10:38:08

Milyen jó, hogy Farkas ilyen lelkesen segédkezik :)
Ő a tuti nagy szerencséd ebben a cseppet sem tehermentes utolsó pár hétben...
Pihengess, lazíts és ettől függetlenül ne hanyagold a frisslevegős sétákat!

Puszilunk!

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2009.02.13. 10:56:26

hihi, hasonló cipőben járunk :-) vagy hasonló bokákon :-)

Katónéni 2009.02.13. 12:11:49

Egyik kutya,másik eb.
Szülés után majd lemegy!

Dagadt bokára gyógyír egy édes kutyus.
Kedves gazdija így nem lesz túl mélabús.

meske 2009.02.13. 14:04:37

szeretnék betagadt bokákat hasonló okokból kifolyólag! :)
de persze megértem, hogy ez nem kellemes velejárója az áldott állapotnak.
puszi sok!

Pocakos Macska 2009.02.13. 14:12:41

Most nem vígasztal, de szülés után gyorsan lemegy! Addig meg segítség ha magasabbra téve pihenteted, illetve ha visszafelé masszírozod - mármint talptól a térd felé.

egykerekszilva 2009.02.13. 14:36:56

Én is csak azt tudom mondani, hogy szülés után pár nap alatt eltűnik ez a vizesedés! Mint az előttem szóló mondta, polcold fel és masszírozd, akarom mondani masszíroztasd, nekem is segített. Kitartás, most már tényleg csak pár hét és megérkezik Mütyürke!

Pankababa 2009.02.13. 16:48:45

Piroskám, ez elég durva. Nekem szülés után minden víz lement a bokámra (figyelj, ha így járnál te is készülj előre vmi fertőtlenítővel, mert kissé szagos az az 1-2 nap...) de már előtte sem volt piskóta. Nekem könnyebb dolgom volt, mert papucsban csattogtam végig a nyarat és a szeptembert, amikor szültem, de neked nem lehet egyszerű cipőügyben. De! Már nem sok....pedig még nemrég derült ki, hogy babát vársz....és hamarosan itt lesz veled:-))

Csillagbaba 2009.02.13. 21:36:56

Piroska! Pihizés, lábfelpócolás!!! És igazuk van a többieknek, várhatóan a szülés után elmúlik, addig viszont elég kellemetlen "teher". Ölelés!

ßóbita 2009.02.14. 00:15:43

Praktikus tanáccsal nem szolgálhatok, de de de meg kell dícsérnem a szépebet és a nagyonvágyott Ikea takarót, pont ilyet szerettem volna, csak hát... :)
ölelés

bogi_es_kira · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2009.02.14. 07:34:13

Cuki a papucsod :)))
Nekem szülés után pár órával minden víz lement, pedig a vége felé én már úgy néztem ki, mint egy felfújt rozmár :DDD Mire legközelebb tükör elé jutottam, már újra a régi önmagam nézett vissza! :)

Saille · http://ficsergo.blogspot.com/ 2009.02.14. 08:58:40

Tudom milyen érzés, nemrég magam is ismeretlen eredetű lábdagadással küzdöttem... a szülés után jobb lesz, most enyhülést hozhat a lábfürdő, legalábbis nekem jól esett. A Müllerben beszerzett lábfürdősóval kényeztettem magam, majd felpolcoltam. Sokat segített.

bolyti 2009.02.14. 19:34:10

Várandósság alatti víz nem volt a bokámon, de egy félrement vérnyomás csökkentőtől hónapokig így néztem ki. Mármint a bokám:) Kaptam másiakt, azóta csudaszép karúak lettek újra:)
Kitartás! Esetleg használ lábtartót, ha sokat kell ülnöd, mert nem nyomja el a szék a nyirokkeringést a lábadban. Valamennyit segít!
süti beállítások módosítása