Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Állúd

2008.12.05. 17:21 | piroskaesfarkas | 8 komment

Töltöttem le a képeket a fotómasinámról, amit mindig magamnál tartok a feneketlen táskámban, aztán egy idő után azt sem tudom, miket is kattingattam vele, s ahogy feltűntek a képek, hirtelen nem tudtam hova tegyem a sületlencsirke fényképét, ami felbukkant a monitoron???!!! Ja, ez Anyika állúdja, amit elkészült, hogy is mondjam, kellemesebb kinézetű állapotában nem sikerült megörökítenem, pedig emlékezetes ebéd volt.

Történt ugyanis, hogy Öcskösék marcinapi libát sütöttek (tényleg, mi a különbség a lúd és a liba között?) november derekán, s a fortélyok megtudakolása végett felhívták Anyikát, aki rendre elmagyarázta a mikéntet, majd orrlógatva mesélte nekünk, hogy Őket bezzeg sosem invitálja a fia magukhoz, nem kotyvasztottak nekik még egyetlenegyszer sem egy megvendégelőset, vagy hívták meg őket egy egyszerű étterembe. Ennek én sem tudom az okát, pedig sokszor vendégeskednek mind Ők, mind pedig mi a szülőknél, és én Farkassal igyekszem, meg szeretem is megvendégelni Joepapáékat, vagy programot csinálni nekik/velük, akár ünnepi lalkalmakkor, akár pedig csakúgy, hétvégenként. Aztán vasárnap Anyika kora reggeli telefonhívására ébredtünk.

"Macikám! Ezennel meghívlak Titeket egy kiadós marcinapi libaebédre! "-lelkesedett büszkén.

"Hogyhogy, tegnap este óta miként szereztetek egy libát????"

"Éjjel sokat búslakodtam, aztán eszembejutott valami.....Ö, igazából ez egy csikre, most szedtem ki a fagyasztóból, de csak egy kis fantázia kell hozzá, és nekünk is lesz lúdebédünk!!!!!"

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr76806216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.12.05. 18:15:39

hajaj békéltető, jókedvcsináló és pedagógiai célból rendezned kell egy nagy közös libaestet sztem. De ne te csináld meg, hanem közösen az egész társaság.

Lily · http://ficsergo.blogspot.com/ 2008.12.05. 19:37:52

És libaízű csirke volt? tényleg?

Zsuzska 2008.12.05. 19:37:55

Szia Piroska, de örülök, hogy előkerültél és minden rendben! csak így tovább :) A babóka legközelebb majd hátha jobban megemutatka magát - de már így is nagyon aranyos :)

Pocakos Macska 2008.12.05. 22:36:44

Ez nagyon helyes volt :))))

bolyti · http://abikadi.blogspot.com 2008.12.06. 07:14:38

Piroskám szerezzek neked hízott libust?:) Nevelő célzattal valóban rendezhetnétek egy liba vacsortá! Jó kis párolt káposzta! Hűűű de éhes vagyok:))))

Helga 2008.12.06. 09:25:21

Kedves dolog. Bizonyára a "Hamis Liba" is jóízű volt! Szerény tudomásom szerint nincs különbség a lúd és a liba között...

Piroska 2008.12.06. 17:05:35

Ó, békéltetésre nincs szükség, csak Anyika volt egy kicsit szomorkodós, hogy mindig kimarad a jóból:-) Imádjuk Őket továbbra is, és el kell mondanom, hogy Öcskösömék nagyon jól föznek ám!!!!!!:-)
süti beállítások módosítása