Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szolgáltatás

2008.09.18. 09:00 | piroskaesfarkas | 6 komment

Ez igen! Tegnap délután érkezett egy üzenet a telefonomra, melyben kedves kismamának szólítottak, s tájékoztattak arról, hogy az ingyenes kombinált tesztem eredményét megtekinthetem a mellékelt kódommal ezen az oldalon.

Dr Pontjó két hete már megmérte Füleske tarkóredőjét, majd átküldött a másik épületbe, ahol egy kérdőív kitöltése után levették a vért, s jelezték, hogy min. két hét múlva lesz kész, és ott helyben átvehetem a rendelőben. Ehelyett megérkezett az esemes, rákattintottam a megjelölt lapra, ahol pillanatokon belül megjelentek a részletes adataim, amit kinyomtathattam. Micsoda szolgáltatás egy "sima nemfizetős kórháztól"!?

Itt 11/2 hetesen voltam, a tarkóredő 1,0 mm, Down kockázat 1:12 000 (istenhegyin pont egy héttel későbbi vizsgálat során 1: 7 800), a 18-as triszómia előfordulásának kockázata 1:50 000 (istenhegyin 1:64 000).

Tegnap felhívott Dr Csillagszemű, hogyvagyunhogyvagyunk jelentés miatt, s mikor megosztottam vele a kételyeimet a pocakszúrással kapcsolatban, ismertettem a fenti eredményeket, Ő azt mondta, nem rohanna el magzatvízvételre. Ha pl. 1:300-hoz lenne az arány, azt tanácsolná, hogy meg kell csináltatni, de így Ő nem küldene el. Még meghallgatom jövő héten Dr Pontjó véleményét, és talán akkor könnyebben döntünk. Mégiscsak Ő a gazdám ezentúl.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr61669845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.09.18. 21:20:43

Ez ám a szolgáltatás ilyenről még nem hallottam... igaz, nekem ott, a helyszínen tudatták az eredményt.
A pocakszúrást az én dokim sem erőltetné. Tudod... a "nagyokos" ;)

Niki- picurAnyu 2008.09.19. 10:39:01

Nekem is ingyen végeztették el a dokim rendelőjében. :)
És ezek nagyon jó eredmények, ne is aggódj!
1:150 alatt szokták azt mondani, hogy aggódhat a kismama. Én legalábbis így tudom. :)

Piroska 2008.09.19. 14:44:05

Az azonnalmegmondós istenhegyiért 28 000 Ft-ot fizettünk......Az esemeses margitos pedig térítésmentes volt ezzel a szolgáltatással együtt.

valóban 1:250 körül küldenek el kötelezően, de sajnos ma is mesélte a védőlány, hogy van egy kismamája, akinél minden eredmény rendben volt, mésig downos lett a baba. Most úgy vagyok vele, hogy ha Dr Pontjó jóváhagyja, akkor megcsináltatjuk.......

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.09.20. 08:29:43

Én úgy tudom, hogy csak harmincvalahány fölött térítésmentes ez a szolágltatás. Legalábbis egy évvel ezelőtt még úgy volt.

picuranyu · http://picurom.blog.hu 2008.09.20. 12:29:08

Én 24 vagyok, és a kombinált tesztet ingyen végeztették el nekem a dokimon keresztül.

Sajnos 100%-os biztonságú teszt nem létezik. :( Nekünk 1:50000-hez lett, de mégis benne van a pakliban, hogy akár mi is lehetünk az 50000-ből az a család, akinek beteg a babája.
Persze erre gondolni sem szabad!!!!!
Úgyhogy ti se gondoljatok rá! Mert nem szabad!

Piroska 2008.09.22. 09:11:16

Igen, sajnos egyetlen tetszt sem 100%, és a pocakszúrással sem lehet mindent bebiztosítani.
Próbálunk nem gondolni az ilyesmire, ugye.......
De ha Dr Pontó nem ellenzi, akkor elmegyünk a pocakszúrásra, úgy döntöttünk.
süti beállítások módosítása