Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Füleske

2008.09.04. 08:00 | piroskaesfarkas | 17 komment

A kis fülei láttán teljesen elgyengültem, mikor felfedeztem a falra szerelt modern képernyőn, s rákérdeztem Dr Pontjónál, hogy biztosan jól látom -e. Lenyűgöző ez a pici emberke, aki csupán öt cm hosszú, s már egészen részletgazdag:-)

Hosszasan kémleltük a vetítőn Nudlit (sajnos csak a doktorúr társaságában, mert még mindig alulról kukkantott be, úgyhogy pasit kizárta az élményből), aki virgonckodott, ide-oda rugdosta magát a kis kuckójában, ami bármilyen furcsa is nekem, az én pocakomban található:-)

Most láthattam először aprócska végtagjait, a formás kis buckosát, s kihangosítva gyönyörködtem a szívverésébe. Új doktorom türelmesen próbálkozott, hogy elkapja a migyerekünket oldalról is, de Ő negyed óráig hol az arcát mutatta, hol pedig a hátát fordította felénk, így csak tizenöt percnyi bújócska után tudta megmérni a tarkóredőt, ami most 11 hetesen és 2 naposan 1mm volt. Akkor is csak úgy sikerült rávennünk Nudlit, hogy oldalról is bemutatkozzon, hogy doktorúr kívülről megnyomkodta az alhasamat, amitől a képernyőn is látható volt, hogy benyomódik a méhem oldala, ami egyáltalán nem tetszett a kisembernek, mert mindkét kezét a buksijához emelte, mintha csak a fülét akarná megvédeni a zajtól.

Dr Pontjó látni vélt még egy kis kukacot is, ahogy Ő modta, de lehűtötte lelkesedésemet, mondván, ez még egyáltalán nem egyértelmű, hiszen képzeljem csak el, mekkora lehet egy alig öt centis pirinyó babácska kukaca. "Ha megkérdeznénk a kint várakozó apját, biztosan azt válaszolná, hogy min. két centis!" Úgyhogy erre nem derítettünk fényt.

Minden így látható adatát tökéletesnek minősítette, s azt is elismerte, hogy milyen szépek a fülei, de utólag visszagondolva lehet, hogy csak én erőszakoltam ki belőle. A gép a mérések alapján pont betöltött 11 hetesnek írta ki Nudlit, vagyis a hossza is megfelelő.

Új érzésekkel találkozom nap mint nap, s alig tudok betelni a tegnap látottaktól, s már halványra néztem a friss képeket Róla.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr43647112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fruzsi · http://vegablog.net 2008.09.04. 11:14:45

gyönyörű!
(az első olyan UH kép, amin látom, mi micsoda...a füleit is beazonosítottam ; )))

bolyti · http://abikadi.blogspot.com 2008.09.04. 11:19:57

Hát Piroskám és most pityeregtem egy kicsit:) Nagyon szép a kis nudli!
PS: Nem kaptam email címet, bezárt a bazár:)

mimke · http://mimozanevel.wordpress.com 2008.09.04. 11:34:06

szerintem is CukiNudli :)
Nem csodállom, hogy elérzékenyültél ;)

Ingrid 2008.09.04. 11:51:54

Ó, de tökéletes Nudlika :) Aztán a végén annak a nudlinak mégis lesz jelentősége ;) Micsoda predesztináció ;)

Pöttye 2008.09.04. 12:40:02

Az én szemem is bepárásodott... Olyan jó volt ismét olvasni Téged..és látni Őt! :)

lius 2008.09.04. 14:47:18

most akkor van kis kukac vagy nincs kis kukac? tanacstalanul meregetem a kepernyon Kisnudlit.

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.09.04. 15:00:05

MIlyen szép kis szívhangok :-)

Piroska 2008.09.04. 15:03:44

Köszönjük a bókokat!:-)
Lius! Kukacféleség csak egyszer villant fel, mert izgett-mozgott a migyerekünk, hintázott a méhemben (most láttam, hogy az utolsó képen talán éppen megnyomhatta a hasamat a doki, mert szívalakú a méhem:-), bájosan lengedezett, és nem akart úgy fordulni, hogy lássuk az igazságot!:-). Egy pillanatra azt mondta a doki, hogy hopp, talán az??!!!! De ahogy rácsaptam a témára, rögtön mondta, hogy még annyira picike lehet a dolog, ha van is, hogy nem tudja megmondani......
Talán jövő héten az istenhegyin lesz 4D is? Nem tudom. De az általad talált titkos lánynevet akkor is megtartjuk a következőre, ha Nudli kisfiú:-) Mert valahogy úgy beleéltem magam a lánynévbe is, hogy ha most a fiúnevet kell bevetni, akkor később lesz tulajdonosa a lánynévnek:-)
És persze itt sem árulom el, majd ha lesz ki viselje:-)

A képeken nem láthatsz bizonyítékot, mert az első képen háttal van, a kis buksiját látod, meg a testét a fenekéig, a végtagjait meg elöl tartja, azok nem látszanak, csak a válla. Na és a füle!:-)
A harmadik képen szintén, a középsőn meg nem tudok kiigazodni, ott a szívét hallgattuk.

Vicus56 2008.09.04. 15:30:29

Eddig abszolút vakságra gondoltam esetemben, midőn UH-s képeket nézegettem, de itt még mielőtt olvastam is, azonnal nudlifüleket fedeztem fel!!! Juhéjjj!
Ez ám a művészfotó:))
Piros jelezném,egyébként meg teljesen tudathasadásosan könnypityergek, emitt nudlifotón, amott filmezésnél éppen szerelmetes-lépcsősön:)))))))
Jaj és az énisrajtavagyokos klippesen meg nekem pöttyösblúzos vagy, nem kell válaszolni, tuuuudom titok:)))))))))))

Piroska 2008.09.04. 15:39:55

Vicus! Ugye!!! Eddig én is főleg a 4D-s képeket tudtam értelmezni, de most ez is egész látható:-)
Élőben meg méginkább az volt! És voltak sikeresebb felvételek is, de én a múltkori dokiból kiindulva már ennek is nagyon örültem, hogy láttam, és kaptam is valamit:-)

Jaaaaa! Amikor Farkas szíveket vágott ki éjjel, vagy százat?:-)

Bolyti! Elküldöd légyszi a welcomes@freemail.hu-ra? Köszönöm!

Kryszti 2008.09.04. 17:54:46

Piros! Ó, de kis drága a Kisnudli!!!! :)
Jól látom, a Szent Margit kórházban készült az ultrahang. Ott dolgozom illetve bocsi dolgoztam addig, míg el kezdtem nagyon gömbölyödni Márkkal és Normannal.
Lehetek kíváncsi? Már mint az orvosodat illetően, mert ha "margitos" akkor személyesen ismerem. Természetesen emailben küld el a nevét, ha nem titkos. :)

Katónéni 2008.09.04. 19:35:27

Imádom!
Gyönyörű!!!
Pityergek, ami a "korom" miatt van.:) Emlékek tolulnak....
most meg esküvőre, nagymamaságra készülök!
Kaptam ígéretet,hogy az 50.-re lesz unokám!!!

bolyti · http://abikadi.blogspot.com 2008.09.04. 21:19:00

Elküldtem a meghívót Piroska:)

ßóbita 2008.09.04. 22:13:59

:):):)
TÖKÉLETES a Tigyereketek!
Ezek szerint 13/9? :D

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2008.09.04. 22:43:46

nagyon aranyos!! mi a botos UH-ra is mindig együtt megyünk be ebbel :-)

Csöppke · http://www.csoppkeblog.hu 2008.09.04. 23:10:42

Jaj szuper kép, milyen formás kisember!!

Piroska 2008.09.05. 06:42:00

Kryszti! Tényleg ott dolgozol/tál? Na, akkor elküldöm Neked a doki nevét! Örülök, ha véleményezed, érdekel a szerinted!:-)

Katóka! Nagyon szép dolgok várnak Rád!!!! Anyikám már repked a boldogságtól, hogy unokája lesz, bár neki a 60. születésnapját kellett megvárnia:-)

Bolyti! Köszönöm!:-)

Bóbita! Nem tudjuk még, de én úgy érzem, kisfiú!:-)

Mirwen! A Kaaliban és az Istenhegyin a botosra is be tudott jönni Farkas, de máshol ha megkérdeztük, nagyon húzódoztak a dokik, így itt Dr Pontjónál már nem is kérdeztem rá, mikor láttam, hogy bugyilevevős lesz a vizsgálat, meg először is voltam nála. De aztán sajnálom, ha tudtam volna, hogy fél órás mozi lesz.....Majd legközelebb megkérdezem, és remélhetőleg jövő héten pasi is láthatja már!:-)

Csöppke! Köszöjük:-)

Jaj Lányok! Nem bírok aludni....

süti beállítások módosítása