Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Angyali kút

2008.07.08. 08:00 | piroskaesfarkas | 6 komment

Sokaknál biztosan kiveri a biztosítékot, rém giccsesnek találják, túlcukinak, mesterkéltnek. Vállrándítással közlöm, nekem pedig tetszik! Ki is vágtam az újságból, s megtámadni készülök a kövesbácsit, hátha tud egy ilyet készíteni nekem.

Romantikusan megbújhatna a ház oldalában, vadszőlővel, borostyánnal vagy virágzó futólonccal körülölelve.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr45555561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.07.08. 10:39:38

Szerencsére ízlések és pofonok...
AKinek nem tetszik, az nem szerez be ilyet. Szerintem szép. Persze minden a környezettől függ, illik-e oda? Tegnap láttam egy angyalos filmet, ahol az "angyalnak" nem lett jó vége..bűnügyis.. De ez másik sztori.
Szeretem, hogy kiállsz a véleményed mellett, nem kell mindig igazodni!

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.07.08. 12:04:52

Szerintem kimondottan jól mutatana!
Borsódzik a hátam azoktól, akik mindent leszólnak, giccsesnek találnak és túlokoskodnak.
Bogaramnak igaza van, minden a környezeten múlik, hogy illeik-e oda. Nem lehet mindnekinek egyforma a kerje, környezete. Számomra attól mert nem tennék ilyet a kertembe, igenis szép és tetszetős.
És ez az igazi, őszinte vélemény, melyet nem irigység, gonoszság, ál-művészet és design-ismeret hajt...
Neked sikerült egy egyedi, szépséges álomszigetet összehozni. Tetszik minden szeglete :)

mimke · http://mimoza.freeblog.hu 2008.07.08. 13:24:37

Szerintme is csak a környezettől függ, hogy giccses e. Ha egy új ház műemléksárga falán egy arnyozott orrú angyalka van, az giccses, de egy titkos kert borostyánnal befuttatott falán bújik meg, akkor romantikus :)

Piroska 2008.07.08. 13:56:02

Bogaram! Jót nevettem az angyalosfilmes bűnügyis kapcsolódásodon:-)))

Ingrid! Megint hozod a tündérgombócságodat:-)

Mimke! Ha egy szakértő ezt mondja, akkor úgy is van!!!!! Te már kamratag vagy:-)

emerlány 2008.07.08. 22:18:49

Jé te is Nők Lapját olvasol? Egyre jobban "csíplek" :-)

Piroska 2008.07.09. 09:44:16

Emerlány:-)
Mindent olvasok, folyamatosan kapom őket, szakmai ártalom:-) Itt tornyosul az asztalomon.....De ezt különösen szeretem, még egészen kislány koromból, amikor agárdos mamám előfizető volt, és mikor még a Heted 7 vagy valami hasonló című rovat volt a hátsó borítóján, tele érdekes fotókkal:-)
süti beállítások módosítása