Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Lubickolunk

2008.06.29. 23:00 | piroskaesfarkas | 12 komment

Ha nagyon erőltetem, még úszni is lehet benne, igaz leginkább csak körbe-körbe, mint a mutatványos fóka, de az is valami. Kényelmesen elfér benne a kék és narancssárga gumimatrac, amelyre felkapaszkodtunk, s ellazulva ringatóztunk a víz felszínén, majd elmerültünk a forró napsugarak elől.

Reggeli kedvenc tevékenységeim sora -mint pl. érett gyümölcs után kutatva tudományosan körbesétálom a fügefát (még egyetlen egyet sem találtam rajta, de tele van már hatalmas, zöld gömböcökkel)- kibővült a medencébe bekerült szárnyasok lehalászásával, s hosszú percekig pilickázom a betolakodókat a külön erre beszerzett lapos hálóval.

Ő egész hétvégén itthon dolgozott egy prezentáción, én pedig kivételesen főztem, lazacot, fűszeres rizst és sült zöldségeket wokkban, amit a teraszon fogyasztotutnk el, majd randiztunk a medencében.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr69545151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.06.30. 08:53:56

Hálónk még csak az akváriumhoz van, de be kell szereznünk majd egyet a medencéhez is életmentés céljából. Tegnap is katicát, lepkét mentettünk. Még éppen időben, túlélték a fürdőzést. :-)

ßóbita 2008.06.30. 11:52:55

Összelapátoltátok azt a sok vizet ami a minap elvátvozott a locsolócsőből? :D na jó, nem.
Hű de titokzatosak ezek a képek, megnéznélek egészarcosan, de hiába nyomoztam, nem találtalak. a közösségi portálokon. :(

Piroska 2008.06.30. 15:24:20

Bogaram! Nálunk is szeretnek úszni a katicák, de a lepkék inkább a levendulában fürdőznek:-)

Bóbita! Néhányan már megismertek fényképről, titkos levélben, de itt a füzetembe nem teszek ki képet magunkról, mármint felismerhetőset nem.
:-)

ßóbita 2008.06.30. 16:20:25

"néhányan már megismertek fényképről" -> mármint ismererősök írtak kommentbe, hogy jéééé, te vagy a szomszédom, vagy az utcán támadtak le, hogy te vagy a Pirsoka? :D úúú mindkettő mókás lehetett :D

ßóbita 2008.06.30. 16:24:53

A képeken én is gondolkozom, hogy leszedem a felismerhetőseket (bár az ismerősök félarcból is felismernek, ha erre tévednek) de annak én sem örülnék, ha fél város engem olvasna, csak mert egy felismert, és továbbadta...

Piroska 2008.06.30. 16:42:16

Nem, nem azt jelenti!:-) És persze, a nagyonismerősök így is felismernek, a kertről, a kutyákról, a szövegemről, stb.
Ha már így "lebukom", akkor jó lenne, ha írna levelet az, aki így megtalált, mert nem szeretném, ha úgy olvas, hogy nem szól hozzám:-) Pl. az öcskösöm barátnője sokáig lapulva olvasott:-)
Dehát ha valaki blogot ír, és publikálja a bejegyzéseit, ez elkerülhetetlen.

A "néhányan már megismertek fényképről" azt jelenti, hogy alakultak itt olyan erős blogbarátságok, ahol egy idő után úgy éreztem, jó lenne "személyesen" is bemutatkozni, és fényképet váltottunk:-)

ßóbita 2008.06.30. 18:13:07

Óóóó, értem hogy érted, csak félreértettem. :)
Zugolvasókat én nem szeretem. :$ Ha valaki elolvassa nap mint nap az életem, vállalja fel magát..
Persze én is zugolvasok néhány helyen, de ahova mindenap kattintok, akár többször is, ott azért felfedem magam.

Piroska 2008.07.01. 08:28:38

Zugolvasókat is kedvelem, hiszen van olyan, aki csak ennyire van benne a játékba, én meg csak annyira, hogy arc nélkül írogatok. Ahogy Bcyke barátom mondaná, egy egy összetett játék:-)

Persze, örülök, ha beköszönnek, integetnek:-)

Panther · http://pinkpancser.blogspot.com 2008.07.01. 19:22:31

Zugolvasókat tessék is szeretni, én is az voltam egy ideig :) vhogy olyan pofátlannak érzem magam amikor ismeretlenül beledumálok mások életébe, de fura, mert én meg szeretem ha egy egy zugolvasóm mégis belekotyog az aznapi okosságaimba :) Utcán még nem ismertek fel, mondjuk nem is teszek ki semmilyen képet magamról, csak a cicákról, általuk lelepleződhetnék simán :D

ßóbita 2008.07.01. 22:34:24

Én MSN-en is Bóbita vagyok, így az a 100-200 ember, aki a partnerem, biztos vágná már a Bóbitából, hogy tuti én vagyok. A kuttyról én is lelepleződnék, ez egy kisváros ahol élek, aki ismer az tudja látja hogy van kiskutyám, így ha csak az első kuytás képig letekerné, bukta.
Egyszer majd becsukom a blogom, ha már túl sok minden lesz benne, de egyenlőre próbálom előcsalogatni a zugolvasókat, hogyha eljön az ideje, és bezárkózom, ne férhessen be illetéktelen ismerős, aki nicknév mögül kukkolna, miközben nekem fogalmam sem lenne róla... :)
Hú, ezt most szépen kifejtettem.

Piroska 2008.07.02. 11:08:15

Szeretem a zugolvasókat!!!!:-)))
Meg azt is, ha felfedik kilétüket.
De ha nem, az sem baj, ha így érzik jól magukat.
Bezárás. Szívesen becsuknám, de ezt nem lehet......Mert én viszont rendesen kitettem már a lelkem a tálcára....
:-)

Panther · http://pinkpancser.blogspot.com 2008.07.02. 11:51:39

Bezárni én többször próbáltam, de nekem a blog olyan hisztéria játszótér, kicirkuszolom magam rajta és megkönnyebbülök :D mindig újra megnyitottam, meg sajnálnám bezárni, ebben a hónapban lesz 4 éve h írom.
süti beállítások módosítása