Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Elnéző áfonyabokor

2008.06.22. 08:00 | piroskaesfarkas | 3 komment

Visítva vettem észre a teraszon álló bokor ágai között a csodakék terméseket: éééérik az áfonyáánk! Rengeteg csipkés végű, zöld bogyót hozott a a fehér harangocskák elvirágzását követően, s már néhányan közülük éretten várnak a szüretelésre.

Tavaly késő ősszel, majdnem télen találtunk rá a kertészetben, s mivel régóta kerestük, még az sem tartott vissza, hogy kint mínuszok röpködnek, talán csak jövőre lehet majd elültetni. Behúztam a garázsba, ott majd kitelel, s jól meg is feledkeztem róla. Szegény nem kapott egy csepp vizet sem, s csak februárban vettem észre, mikor elkezdtük kipakolászni a kaspókat.....Le volt kopaszodva, csupán néhány új, zöld levélke lengedezett az ágak végén, de mégis tele volt picike, fehér virágfürtökkel.

Nem voltam benne biztos, hogy megmenthető...kapott tápldatot, meg friss, savanyú földet a cserép tetejére, mert azt szereti.

Ő a fürtös, törpe áfonya.

Éppen ki akartam ültetni a kertbe, mikor felfedeztem rajta a zöld terméskezdeményeket, így nem zavartam meg, s azóta is kaspóban díszeleg a teraszon (majd ha leérik, és nem lesz nagy meleg, kikötözik innen). Nem bántunk vele kedvesen, s ezt mégis elnézte nekünk, s bő terméssel örvendeztetett meg minket.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr84424118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mirwen · http://newrim.freeblog.hu/ 2008.06.22. 11:36:57

ezek a növények már csak ilyenek. ezért szeretjük őket :-)

mimke · http://mimoza.freeblog.hu 2008.06.23. 09:50:49

imádom az áfonyát:) Nyamm:)

Piroska 2008.06.23. 10:34:28

Le is teszteltem, isteni!:-)
süti beállítások módosítása