Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Legeslegelső teszt

2008.06.12. 17:21 | piroskaesfarkas | 2 komment

Hiába, no, nem vagyok egy mai csirke (bár még nem rágós a húsom), de úgy alakult, hogy ezidáig még nem kellett csinálnom egyetlen terhesvagyoketesztet sem. Nyilván ezért is, meg persze azon okból is, hogy izgatott vagyok, mint Marcsa az első bevetés előtt, s hiába mondták a klínikán, mikor a beavatkozás utáni ejtőzést követően odabattyogtunk a kisvirágoshátulgombolósba a nővérke asztalához, s a kezünkbe nyomták a tesztpakkot, hogy csak a 14. napon csináljuk meg, nekem már a 9. napon beremegett a kezem:-)

Az előbb vettem egy tesztet, a legegyszerűbb lillyset, amit az illatszerboltban kibogarásztam a legalsó polcról, a kanyarban gugolva, mint aki négylevelű lóhere után kutat a fűben, hogy jól belémbotoljanak és eközben leverjem az összes doboz tesztcsíkot....Az imént piskótáztam le, majd az utasítás szerint vártam, de csak egyetlen erős csík jelent meg, a babajelző még csak halványan sem.

Meske alig várta ki a három percet, már a vonalban volt, hogy mivanmárkisfiam, s mikor megtudta, hogy semmisincs, magát hibáztatta, hogy belehajszolt egy felesleges körbe:-) Nem is igaz, mert annak ellenére, hogy csak egy vonalka látszik, legalább megcsináltam a legeslegelsőt, s valamikor el kell kezdeni!

"Küldök a német szállítmányból holnap!" -mondta, mivel berendelt kintről egy vagonnal, s már jelezte, hogy megosztja velem.

Ő is csinált ma egyet, de ott se semmi. "Hát kispofám, pisiltünk ötszáz forintért..."

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr99516904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2008.08.18. 23:48:40

én nem értem, miért ilyen drága ez .hu-ban? .ro-ban kb 200 forintért kapni ilyet a patikában...

Piroska 2008.08.19. 08:51:44

Edina Kedves! Én sem tudom, de az biztos, hogy máshol is olcsóbb! Pl. Meske a németektől rendelt, és sokkal jobb áron kapta így meg.....
süti beállítások módosítása