Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Esti locsolás

2008.06.03. 20:03 | piroskaesfarkas | 8 komment

Belzebúb ugyan már egy hete beüzemelte a locsolórendszert, ami spriccel, szór és csepegtet késő esténként, de továbbra is szívesen locsolok kéziüzemmódban, ráérősen húzom magam mögött a rövid gumicsövet, s csatolom rá a ház körül kialakított kutak csapjaira (a három kiállás közül csupán az egyikre szereztünk be kőkutat, a többi még vár a megfelelő darabra). Szeretem nézni a vízcseppeket, perzselő nap után a frissítő vízpermettől feléledő növényeket, a parádézó kismadarakat, akik bátran közelednek fürdeni, s a nyugovóra térő nap pompás színeit. Teljesen kikapcsol és örömmel tölt el.

A kúszófenyő alatt figyeltem fel a mozgolódásra, s a szúrós ágakat felhajtva szembetalálkoztam ezzel a pirinyó békával. Szerintem Ő nem a mi tavunkban született, mivel abban még napokkal ezelőtt is hemzsegtek a dundi ebihalak. Megcsodáltam, majd elengedtem a parton, a bokorrá terebélyesedett sárga virágok között, ahol gyorsan elbújt előlem a kövek réseiben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr4502000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Merci! · http://prante.hu/blog/ 2008.06.03. 20:50:41

helyes!
a múltkor felemeltem a teli locsoló kannát és épp elkezdtem volna locsolni a rózsákat, de víz helyett először egy a tiéteknél valamivel nagyobb béka csúszott ki a csövön. Úgy megijedtem, hogy a kanna kiesett a kezemből :)

csetten 2008.06.04. 05:08:26

Nem adtál esetleg egy puszit ennek a varangy-makettnek? A próba kedvéért...

Meske 2008.06.04. 08:52:43

Jajj mennyire helyes!!! :)) Nekem is nyílik ez a sárga, amit Tőled kaptam! :))

Piroska 2008.06.04. 10:37:09

Merci! Elhiszem!:-) Anyukám meg egy napig borogatta a fejét....ment locsolni, felemelte a műanyag csövet, és ott tekeredett egy sikló/kígyó!!!!!!!!!!??????

Bcyke! Pusszantalak!!!:-)

Csetten! Na látod, ezt elmulasztottam....De van már nekem királyfim!:-)

Meske! Jövőre jól elburjánzik majd!!! A héten küldök Neked másmilyet is! Puszi

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.06.05. 00:18:21

De cuki! Imádom Őket! :)))))

cserke · http://eteto.blog.hu 2008.06.05. 10:00:54

Aha, látom már. Csini kis varangy:)
Ilyen lizinkám nekem is van és ugyanúgy jártam, ahogy a Mamád!! Majdnem elpatkoltam, úgy megijedtem...

Piroska 2008.06.05. 13:39:40

És még csak most jönnek majd a picibbek!!!:-)
Ő milyen fajta szerinted Cserkókám?
süti beállítások módosítása