Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Fényderül

2008.05.29. 08:05 | piroskaesfarkas | 7 komment

Remek ötletekkel álltatok elő, de még csak azt sem tudom mondani, hogy langyos, langyos....:-) Ez egy igen különleges óra, amely nem mutatja az időt számokkal, mégis pontosan érzékelteti annak múlását.

Azt nem tudjuk meg általa, hogy éppen reggel nyolc óra van, vagy éppen éjfél, de a  japán találmány olyan ügyes, hogy pontosan egy óra alatt megfordul a tengelye körül, és a dőlésszögéből megállapíthatjuk, hogy negyed-, fél-, háromnegyed vagy éppen egy egész óra telt -e el.

Lehet tartani közönségszavazást is, de én bizony kihirdetem, ki kapja az első helyezésért járó elismerést. Ezúttal megosztva akasztom két versenyző nyakába, akik:

Bolyti: makói hagymatermelőknek készített méretminta a szocializmusból

Kryszti: ducik titkos bonbon tartója

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr46493525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzsó 2008.05.29. 17:36:55

Sajna erről a meccsről lemaradtam.Nem voltam gépközelben az utóbbi napokban.Legalábbis itthon nem.
De gratula mindenkinek az ötletekért, kreatív egy banda van itt állandó megfigyelőként, és alkalmiként egyaránt. :o) Sziasztok mindenkinek! És főleg Neked Piros.

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.05.29. 18:58:45

No ez bizony nem jutott volna eszembe, micsoda szerkezet... tudnak valamit ezek a japánok! Viszont a különdíjasak megérdemelten lettek azok :)

Meske 2008.05.30. 09:15:11

Hát ez zseniális! Szerintem egy év alatt se jöttünk volna rá! :)))))))))))))))))))))

Kryszti 2008.05.30. 10:20:16

Köszönjük ezt a fantasztikus feladványt, tényleg a megoldás közelében sem jártunk. :)
Szenzációs ötlet letisztult formával párosítva, a japánok ezt tényleg mesteri szinten csinálják.
Zsuzsóhoz kapcsolódom, szerintem is szuper, hogy ilyen sok játékos kedvű olvasód van Piros. :)

Piroska 2008.05.30. 11:05:22

Zsuzsó! Hiányoztál is a csapatból!!!!!:-)

Ingrid! És mennyit agyalhattak egy ilyenen. Még türelmük is van:-)

Meske! Pedig még személyesen is mesterkedtél, hogy kihúzd belőlem:-)

Kryszti! Gratulálok az isteni tipphez:-)

bolyti · http://abikadi.blogspot.com 2008.05.31. 08:12:05

Köszönöm a megtiszteltetést:)
Eszembe nem jutott volna, hogy óra! Ezek a keleti népek miket ki nem találnak:) Jót mosolyogtam!:)

Piroska 2008.06.02. 14:41:50

Bolyti! Kiérdemelted!!!:-)
süti beállítások módosítása