Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kopottképek

2008.05.20. 07:00 | piroskaesfarkas | 3 komment

Vastag, képeslapszerű papirra készült, rajta kávéfolt, tollfirka. Óvatosan simítottam végig, ujjaimat lassan áthúztam az apró kis sérüléseken, papirfelkunkorodásokon. Ő lenne a dédnagymamám? Fürkészem a vonásait, ismerkedem az arcával, hiszen még sosem láttam.


Joepapa anyukája, Dagimama hamar elárvult, így sajnos apu sem ismerhette meg a nagyszüleit, képet is csak kisfiúként látott róluk, s csupán mostanában kerültek elő újra ezek a fotók, melyeket mama magával hozott, mikor megszökött a mostohájától Pestre.


Mindkét képen állítólag a Dédmama látható, fent még nagyon fiatalon, hihetetlen darázsderékkal (hogy ezt miért nem örököltem???)  lent pedig már idősebben, a hetykebajuszos Dédpapa oldalán.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr98446153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.05.22. 02:05:12

Köszönöm a régi fényképeket! Ezeket a bejegyzéseket mindig szívesen olvasom, talán azért, mert mindig is szerettem fekete-fehér képeket nézegetni és megismerni a hozzájuk fűződő történeteket-tudnivalókat.
És Dédnagymamád első fotóján nekem is a darázsderék tűnt fel elsőre ;)

Fruzsi 2008.05.22. 10:48:34

Akár az én rokonom is lehetne : ) Azért mondom ezt, mert pár héttel ezelőtt beszkenneltem nagyon sok régi családi fotót - egy részén nem is tudom, kik láthatóak. Átküldöm majd a linket emailben : )

Piroska 2008.05.22. 11:01:47

Ingrid! Én meg a hozzászólást köszönöm:-) Én is nagy szeretem nézegeti ezeket a régi kopottképeket.....

Fruzsi! Szívesen megnézem, köszönöm:-)
süti beállítások módosítása