Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Gyíkok nálunk

2008.05.18. 07:00 | piroskaesfarkas | 6 komment

Felfedezték, milyen jó móka a teraszt burkoló deszkák között bújkálni, s ugyan még mindig visítok, ha a lakásban futok össze velük, a kertben nagyon szeretem őket megfigyelni, s ezt majd minden nap megtehetem.

Azt hiszem, ez a zöld gyík lesz, s még a nemét is be lehet azonosítani a leírások alapján, mivel a hímek a nászidőszak környékén gyönyörű kék színt öltenek fel a szájuk és a torkuk körül. Védett állatok, az eszmei értékük tízezer forint. Kedvenc élőhelyük a fákkal, bokrokkal tarkított domboldal, amit mi biztosítunk is nekik itt a Nyúldombunk tetején:-)

Ha a gyík farka letörik, tényleg visszanő. Kislányként azt hittem, csak vígasztalásból füllentik ezt nekem, hogy ne sajnáljam őket a veszteség miatt:-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr37465340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Merci · http://prante.wordpress.com 2008.05.18. 14:46:10

aj, de szép kő virágtartók!
Van olyan posztod, amiben a terasz hogy jól látszik? Most tartunk ott, hogy készülne a bejárati ajtónál és a konyha-étkező kijáratánál a terasz, amiket szeretnénk ilyen stílusban burkolni és fontos, hogy ne látszódjanak csavarok/szögek. Nálatok így van lerakva? Jól látom, hogy ezek 5*15 centis gerendák 1,5 centis résekkel? És nem mahagóni a színe! Imádom a beszürkült fenyőt is... Nagyon csini...

Ingrid 2008.05.18. 16:44:10

Nagyon édesek! Én hüllő rajongó vagyok, mégis visítanék, ha a lakásban összeakadnánk...
Gyönyörűek a fotók, csodálatos, hogy így el tudtad kapni ezt a kis gyíkot :) és amint látom szép darab...

Piroska 2008.05.18. 20:07:53

Edina! Sajnos süni nincs. Egyrészt az ebek miatt, másrészt ninc túl sok bújóhely neki, de hamarosan lesz!:-)

Merci! Virágtartók külön történetet érdemelnek. Kőitatók, imádom őket!

Fotóztam Neked teraszt, mindjárt felteszem.

Ingrid! hüllőrajongó vagy??? Jaj tényleg, a tekik!:-) A fotókat Farkas készítette valamelyik reggel.

cserke · http://eteto.blog.hu 2008.05.20. 11:06:25

Nahát, nem igazság, nekünk nincs gyík, pedig annyira szépek.
Esetleg csereprogram keretében?? Különböző csigafajtákat ajánlok ármányosan cserébe!!
Persze nem is:))

Piroska 2008.05.20. 13:31:08

Cserkókám! Jaj, csiga nem kell!!!!!!!! A házasakat szeretem nagyon, de abból is kezd túl sok "szaladgálni" a kertben.
Gyíkokat adnék szívesen, főleg, hogy most kékül a hím, hamarosan várható a szaporulat:-)
süti beállítások módosítása