Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Teáskannák

2008.04.11. 08:18 | piroskaesfarkas | 10 komment

Nekemvalóbbak már nem is lehetnének ezek a kannák, ez könnyen belátható!:-) Egyébként mostanában, vagyis úgy hat hete, mióta újfent sanyargatom magam, s még beveszem, hogy egyszer jólesz rám az a falatka régi szoknya, amit évek óta tologatok a polcon, meg az angyalospoló, amit még pasitól kaptam és sosem hordtam, na szóval azóta a KVzás helyett teázom.

Nem is az íze miatt, s nem is a rituálé okán, csupán éhségelűzés céljából. S ha már a fekete nedüt kihúztam a napibetevőlistámról, akkor már a tea is legyen egészségesebb, meg nemhízlalós, vagyis méz kizárva, cukor letiltva, édesítőszert meg nem viszek be, ha nem muszáj. Akkor mi a jó benne (azon kívül, hogy a meleg lé legalább egy időre kibéleli a pocakomat)? Na erre próbálok rájönni mostanában. Eddigi tapasztalataim: a pohár. Szeretem szép bögréből kortoylgatni. Ez is valami.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr3412019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Piroska 2008.04.11. 16:03:11

Próbálkozom a gyümölcsteákkal, s igyekszem megtalálni bennük az élvezetet:-)
Most egy barackos a nyerő, de nem az igazi....

Meske 2008.04.11. 16:10:02

Tapasztalatom szerint egy csepp méz azért lényegesen javít az élvezeti értéken, az meg ne mondja nekem senki, hogy úszógumit csinál, mert különben a hátamon pörögve kezdek röhögni! :)))

Edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2008.04.11. 17:59:28

A méz tényleg sokat segíthet és ártani nem árt (mondjuk én méz nélkül szeretem a teákat).
Gyógynövényteákat próbáltál már? Vaaagy van nagyon finom teája a biopontnak. Filteresek, egyszerűek és nagyon-nagyon különlegesek (és ehhez megfelelő fantázianeveken is futnak).

Na, rákerestem: shop.unas.hu/shop_ordered/3487/shop_pic/unas_201688.jpg

Ingrid 2008.04.14. 07:54:42

Képzeld! Egy időben én is sokat teáztam KV helyett! Akkor zöldteát ittam, nekem nagyon ízlett frissen, rövid ideig áztatva a füvet és méz, citrom nélkül. Olyan jó a zamata...
Ráadásul akkor nagyon szépen karcsúsodtam is tőle, szóval volt jó is benne ;)

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2008.04.14. 15:24:48

méz fúj! allergizál és hízlal. a méhecskéknek való hogy nőjenek, nem nekünk.
tessék finom japán zöldteát (nem filtereset (sencha)) inni csak forrázott vízzel. eleinte szokatlan, de nagyon finom és egészséges is

Meske 2008.04.14. 16:54:54

? Hát ezt még nem hallottam! Nem nekünk való a méz....? :)

Piroska 2008.04.14. 20:27:40

Méz fúúúúj????!!! Imádom a mézet. Igaz, most mellőzöm, de nem gondolom, hogy nem nekünkvaló.

A tea ajánlásokat köszönöm!:-)

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.04.15. 10:01:45

Micimackó, kérsz egy csepp teát a mézedbe?!

Piroska 2008.04.15. 13:49:13

:-)
Hogy a mézestesejKV-mat már ne is említsem..Hogy az milyen isteni!!!???
süti beállítások módosítása