Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Bátorságeldicsekedős

2008.03.07. 15:40 | piroskaesfarkas | 6 komment

Az igaz, hogy a kötelező iskolai szurkálósdinál is elsők között akartam lenni, akikbe beledöfi a fehérköppenyes nagyember a tűt, de ezt is csak azért, hogy hamar túllegyek az egészen, s ne kelljen végignéznem, ahogy a többiek egymást hergelve lerágják a körmüket, görcsösen topognak a padlón, vagy idegességükben felpiszkálják a váróban álló padokból kiálló szálkákat. Bátorságversenyt még sosem nyertem.

Eddig. Merthogy igen neves indulókat sikerült magam mögött hagynom Vörösbegy túlélőtúráján, s egyedül értem fel a Mesterrel a legmagasabb pontra, túléltem minden megpróbáltatást, így most élvezhetem az új blogírógépemet, mellyel bepötyögöm ezt a mostani, bátorságeldicsekedős jegyzetemet.

Most pedig ideje, hogy diadalittasan lóbálózzak egy kicsit a függőágyon.....

Tanulság: egyszerre csak egy félelmedet tárd fel a nyilvánosság előtt, majd várd meg a hatást, hátha még nyerhetsz is a dolgon!:-)

free music

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr2370054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pöttye 2008.03.07. 18:11:10

Áhhháá :))))
Mindenestre gratulálok Piroska... szerintem méltó vagy az első helyezésre:))))

Kata763 2008.03.07. 19:15:42

:))))) Gratulálok az első helyhez!:))

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.03.07. 19:52:01

Tanulság kiegészítése: a legextrémebb félelmet kell bevallani :)))))))))
és gratulálok még egyszer...hogy álltok Mesterrel? :)))

Ingrid 2008.03.07. 22:11:08

Gratulálok, Piroskám itt is! :)))
Jól áll neked ez a függőágy, irigykedek rendesen ;)

Piroska 2008.03.09. 10:04:56

Köszönöm Ingrid:-)))) De ugye Vörösbegynek köszönhető, mert mi lett volna akkor, ha a játék így kezdődi: " Elindult 29 bloggerina a szigetre, ahol a kikötőben éppen egy külföldi befektető építtette a szuperszállóját, s a pálmafákat daruk sűrűje árnyékolta be....???!!!:-)

A függőágy valóságban leszakadna alattam!!! Az a nő ott benne röhejesen vékony:-))))

Vörösbegy, köszönöm!!!! A Mesterről kiderült, hogy kéjenc szélhámos, egy csomó nője van a sziget különböző pontján.....

Piroska 2008.03.09. 10:05:33

Kata763! Köszönöm szépen!:-))))
süti beállítások módosítása