Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kicsitfáradt

2008.02.13. 17:08 | piroskaesfarkas | 5 komment

Mindig lelkesen menetelek valamerre. Azon az úton, amelyet én választottam. Persze felbukkannak rajta nemvárt aszfaltpúpok, bokatörősbuckák, néhol sekély pocsolyák övezik, máshol pedig kidőlt, korhadt fatörzseken kell keresztülmászni. Van úgy, hogy eltévedek, összezavar a sok buta irányítótábla, s nem egyszer előforult már, hogy kényszerkerülőn kellett baktatnom, pedig nekem a macskaköves kisutca volt a kedvemrevaló.

Ő büszke rám, hogy van saját utam, s néha azt hiszem, ez nagyban meghatároz engem. Talán ezért is félek letérni róla, s másikat választani.

Most elbizonytalanodtam, s nem akaródzik átmászni a farönkön. Hol van a lelkesedésem? Merre hagytam el? Inkább lepihenek rajta, s eltöprengek. 

Meg kicsitfáradt.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr57337864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyámlánya(lábasjószág) 2008.02.13. 19:02:05

a másik is a Te utad, hiszen magad választod.
még akkor is, ha látszólag indirekt behatásoktól kísérve.

a rögök pedig azért kellenek, hogy a megérkezés nyugalma teljessé válhasson.

Piros! jófelé mész . merd elhinni magadnak! :-)

Piroska 2008.02.14. 09:12:40

Anyámlánya Drága! rajta vagyok, még igazolásokat keresek magamnak:-)
Puszillak!

Meske 2008.02.14. 11:06:36

Ma reggel beszélgettem valakivel Rólad Pirosom, és azt mondta a te csillagjegyednek szükséges és törvényszerű, hogy elmolyoljon a dolgokon, hogy izguljon, hogy töprengjen, hogy kielemezzen mindent. Tedd ezt! Járd körbe ezerszer ezt a történetet és ha beszélgetni vágysz, vedd kezedbe a telefont és hívj!!! Puszi sok!!!

Piroska 2008.02.14. 11:36:35

Meském, köszönöm!:-)
Ha most telefonon beszélnénk, mi lenne a kérdésem? Kivel???? Erre Te nem akarnád megmondani, de a végén úgyis:-))) Puszillak!

Meske 2008.02.15. 09:43:32

Simán megmondanám ezt most! :)
süti beállítások módosítása