Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Lett -avagy mese a kívánságteljesítő kiskirályfiról

2008.02.08. 08:30 | piroskaesfarkas | 5 komment

Ültem a gépem előtt, elmerültem a prezentációszerkesztésben, s vadul vertem a billentyűzetet s könyökömre támaszkodva, bánatos spánielszemekkel hallgattam a bizalmamba fogadott kollégáim véleményét a kialakult helyzetről, szerintük mit is kéne tennem, ők hogyan cselekednének, ha a helyembe képzelik magukat (sajnos egyikük az elmúlt héten felmondott, bár az Ő szempontjából ennek örülök, de hiányzoni fog, mert számomra igen kedves, értékes, ölelgetnivaló ember), mikor Tócsa megjelent az ajtóban.....

Tegnap délelőtt lelkitunnnnning végett meghallgattam a kivonulásaláfestő zenémet, (ki tudja, mikor lesz rá szükségem, ha még én magam sem döntöttem el) méghozzá elég hangosan, ami egyáltalán nem szokásom, mert bár gyakorta zenélek pihenésképpen, de amikor dolgozom, szeretem azt csendben tenni, ezért is jó, hogy külön szobában tevékenykedhetek. 

Tócsa előtt nem ismeretes a mostani vívódásom, de nyilván látja, hogy nem vagyok maradéktalanul elégedett, ezért időnként jelezte, s firtatta az okát, vajon mitől gyülekeznek búfelhők a fejem felett, s így tett tegnap is, mikor a zeném becsalogatta. Csak annyit mondtam, hogy ez olyan dal, amiről az jut eszembe, amikor a filmekben a hónuk alá csapja a főhős az asztalán lévő gömböcakváriumot, melyben ott kukkol az aranyhala, s diadalittasan elvonul, majd hozzátettem, hogy milyen nagy kár, hogy én nem rendelkezem ilyen uszonyos partnerrel, kivel megosztanám az irodámat, s felvidíthatna az iszonyatos napokon:-) 

A meglepetéstől elakadt a szavam, mikor letette az asztalomra az üveggömböt, alján aprószemes kaviccsal, benne pedig új barátommal, kinek neve a cégesszavazást követően tócsadaubnersüti, de én csak Tócsának szólítom. Na most az ilyen megmozdulásoktól teljesen elolvadok, meghatódom, rácsodálkozom, s elkap az "életjóéstöbbnyirerózsaszín-azemberekmégiskedvesek" érzés. Hhhhhhhhh.

Szeretethullámoktól átmelegedve sétáltam át az udvaron, fordultam be a sarkon, ahol Pasi várt az autóban, hátrahajtott ülésén elnyúlva, s mellette ott várt rám egy nagy tulipáncsokor (amire később -meghallgatva lelkes beszámolómat kishaverom érkezéséről, Tócsadaubnersütiről- megjegyezte, hogy most aztán az utolsó helyre szorult a vérszegény tavaszváró csokrával, pedig első akart lenni a meglepetéslistámon).

Most itt úszkál előttem a kis uszonyos, akihez folyamatosan jönnek s érdeklődnek a hogyléte felől. Remélem jól megleszünk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr66331042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meske 2008.02.08. 14:08:20

Jajj de cukiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mennyire megható tényleg ez a figyelmesség!!! :) Kérünk majd igazi fotót is róla!!!! Tócsadaubnersütiről! Jellemző a névválasztás a kollégákra! ;))))
puszi sok!

Piroska 2008.02.08. 15:18:25

Most kapok bele növényt, meg az elvetemült kolléganők várat akarnak venni neki az aljára, ami ellen kézzel, meg lábakkal is tiltakozom!!!!!!!!!!
Mindenki Őt akarja kényeztetni:-)

Nagy kattogtató vagyok, de azért itt nincs nálam a gép....:-)

Fruzsi 2008.02.09. 09:18:25

Piroska, édelget téged az élet és teljesen meg is érdemled!

Fruzsi 2008.02.09. 09:20:14

Korán van még : ) Szóval: dédelget, bár az édelget is egy olyan szó, ami kifejezi a lényeget : )

Piroska 2008.02.10. 16:19:21

Látom Fruzsi, Te sem szeretsz korán kelni!:-)))
Egyébként mindkét változatot szeretem:-)
süti beállítások módosítása