Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mindig tartogat

2008.01.23. 07:00 | piroskaesfarkas | 3 komment

Megbírkózott a hűvös északi széllel, nem szegte fejét az ónoseső sem, szívósan tűrte a hóesést és a zúzmarát, hogy januárban, mikor még a friss, halványzöld hajtásait sem dugja ki a hidegben, megmutassa csodaszép, tavalyról konzervált ékességét.

Virágzásukkor az elnyílt, leszáradt rózsákat igyekszem lenyisszantani Papi által mutatott módon (figyelem az elágazásokat, a szemeket, meg a levelek számát is, de még csak a gyakorlós fázisban vagyok), ők pedig hálából késő őszig elkáráztatnak rózsáikkal.

Hihetetlen, hogy január közepén kaptam lencsevégre őket, s ilyen szépek ilyenkor is??!! Sosem fogom megunni. Mindig tartogat meglepetéseket a kert.....

Remélem, nem ártottam nekik azzal, hogy néhány késői bimbót, kibontakozott virágot meghagytam, s most önző módon gyönyörködöm bennük....

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr99304606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.01.23. 12:12:01

Nem ártottál, hidd el. Ráadásul nem lenne ilyen gyönyörű fotód most itt :)
Igen, a kert hatalmas csodákat, szépséget és meglepetéseket rejteget. Én is imádom, kár, hogy most már kevesebb időm jut rá... Irigykedem is érte ;)

Piroska 2008.01.23. 13:34:38

Nade van Neked kit nevelgetned!!!:-))) aprócska oldalhajtásod, saját!:-)
süti beállítások módosítása