Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Levendulás film

2008.01.07. 15:30 | piroskaesfarkas | 6 komment

Az ónoseső beszorított minket a házba, egész nap esik, s ha a kutyákkal ki is kell merészkedni, még ők sem élvezik a sétát, négylábon is bizonytalanul csúszkálnak. Farkas reggel jókorát huppant a lépcsőn, amitől délutánra púpot is növesztett az alkarján, sajog a háta is. Így aztán megnéztem, lapul -e valami kedvünkrevaló film a polcokon, s rögtön találtam, nem is egyet.

A celofánborítást sem szedtem le róla, mióta megvettem, talán egy éve is lehet már, hogy megnézésre vár. Elragadó, romantikus történet, igazi sírósnevetős, vasárnap délutáni lélekmelengetésre ajánlva. Meseszép tengerparti tájakra repít, csodálatos színésznőkkel, tüneményes házban játszódik, ahol minden egyes bútordarabra megjegyeztem, hogy nekem olyan bizony nagyon kellene. Mostantól vadászni fogok egy régi, kopott pirítóstartóra:-)

Na és a zene, a hegedű muzsika....Tele érzelmekkel, de pont annyira, hogy ne legyen túl csöpögős, s a végén, a szereplők felsorolásánál csak ültünk csenbentöprengve.

Hölgyek levendulában. Szép film.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr86287177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2008.01.07. 21:36:33

Ezt én is nagyon szeretem!

És azért csak most, mert meg voltam szökve, de szép és jó új évet kívánok!!
puszi

Ingrid 2008.01.07. 22:26:23

Ez tnyleg egy nagyszerű film :) Örülök, hogy lekerült a celofánborítás.

Piroska 2008.01.08. 11:04:41

Cserkókám! Nagyon boldog új esztendőt Neked is!!
De régesrégen láttalak!!! Hiába kopogtattam az ajtódon, nem nyitotta ki senki..
:-)

Piroska 2008.01.08. 11:06:36

Ingrid! Úgy látszik, csak én nem láttam még:-) Pedig azt hittem, hogy szinte csak én láthattam, annyira nem volt beharangozva:-)))
Puszi!

Meske 2008.01.08. 14:41:48

Kölcsönadnád Pirosom? :) Pont ilyen pokrócba burkolózva, teázgatva nézős filmre vágyom már jóideje!

Piroska 2008.01.08. 14:58:14

Persze, de várnod kell rá egy picit, mert már hárman elkérték, és még csak most van az első állomáson:-)))
Addig nézek Neked másikat, jó?
süti beállítások módosítása